handdator

Visa fullständig version : Snart vår tur ...3 dagar o 23 tim...


Madicken
2006-07-21, 10:06
Hej alla

Har nyss upptäckt detta forum och det är med glädje man läser alla gratulationer/hälsningar och tips. Alla är så otroligt snälla.
Som ni märker är jag inte van vi sånt här. Var in på någon allmän sight för många herrans års sedan och jag tyckte språket var hemskt. Tonen var så rå och tuff.

STORT TACK för detta trevliga forum och trevliga människorklapp_klap ! Och så har jag ju hittat en hel hög med greklandskompisar ....bara det!!! Jippie!
(Naxos, Paros, Antiparos, Santorini, Kreta, Zakynthos och nu snart Thassos är min grekland-CV)

Vad jag babblar...nu till saken: THASSOS, 3 dagar och 23 tim kvar till avfärd och jag gör som Nora, njuter av dagarna innan resan.
Har lagt fram lite plock som kläder, spel och lilla apoteket mm. Ska påbörja städandet och klippa gräset. Det är ju skönt att komma hem och det är rent och fint.
Sen så smiter jag från min 40-års dag. Älskar att ordna fester men jag vill INTE stå i centrum. Då gör man nog bäst i att smita och fira med familjen.

Och jag skriver detta kanske lite för tidigt men jag har nu bara några timmar kvar innan jag går på semester och sen så brukar jag inte vara i närheten av en dator....men jag kanske ändrar mig. Tänkte nog besöka ngt internet cafe och skicka en hälsning till er alla!!

Varma hälsningar till er alla
//Madicken

Sandroow
2006-07-21, 10:10
Hoppas du får det jättetrevligt på din resa.......och jag tycker du gör rätt i att inte komma inärheten av en dator, man får nog av dem resten av året!!!!;)
Men man tackar ju aldrig nej till ett litet inlägg om din resa.:D

Masouraki
2006-07-21, 10:15
Grattis på födelsedagen säger jag redan nu i för väg och önskar dig en trevlig semester i Grekland.:)

Netwolf
2006-07-21, 10:16
Trevlig resa!bye_bye

/Netwolf

inkfish
2006-07-21, 11:40
Ha en härlig resa - och grattis i förskott!bye_bye

Athanasia
2006-07-22, 09:04
Trevlig resa!!bye_byebye_byebye_byebye_byebye_byebye_bye