handdator

Visa fullständig version : Tatueringar


Kemsiam
2006-07-20, 10:56
Hej! Jag undrar ifall dom har rena nålar och ifall det är "säkert" att tatuera sig i Grekland (Rhodos)? Riktigt säkert är det väl aldrig, men ifall nån har erfarenhet av det, och ifall det är billigare än i sverige osv. :cool: Mvh

anoula
2006-07-20, 14:39
Jag har sett en del tatueringar som utförts på Rhodos och jag måste säga att jag sett snyggare! Tatuera dig hemma du, men kolla upp tatureraren noga innan.

Eva L
2006-07-20, 14:50
Tänk också på att tatueringen inte bör utsättas för sol under den första tiden
vilket kanske gör det mindre lämpligt att tatuera sig under en solsemester.

Eva

Kemsiam
2006-07-20, 14:57
Jag hade bara tänkt göra ett enkelt hjärta, så tror inte nån skulle misslyckas med det så sett. Och angående att den inte bör utsättas för sol, så tänkte jag isåfall ta det den sista dagen.. Men iofs så känns det ju alltid säkrast att ta en sån sak i Sverige. Tack för svaren iaf! Mvh

klaritza
2006-07-21, 11:33
det finns otroligt duktiga tatuerare i grekland! att tro att det inte är lika rent och pålitligt är nog en nedsättande tanke. däremot ska man absolut hålla sig borta från turist-tatuerare, alltså sånna som reser runt mellan öarna och tatuerar. dom kanske är bra dom också, men jag skulle inte gå dit.

I athen och thessaloniki finns tatuerare som jag tänker besöka nästa gång det är dags! billigare än sverige är det däremot inte....

Kemsiam
2006-07-21, 11:53
Jaså, du har fått uppfattningen att det är lika "rent och pålitligt" i grekland med tatuerare? Vad roligt :) Nej självklart får man gå till en seriös tatuerare och använda det sunda förnuftet i det valet.

Jag får fundera lite på det hela, men tack för svaret!! :)