Logga in

Visa fullständig version : Delad tråd från Katerinas grill

Peter
2006-07-13, 00:12
...skulle jag bli glad att få en hälsning framförd. Vet inte om kommer dit i höst nämligen. Annars står nog Naxos på tur nu, igenflabb_flab
//Birgitta, (mamma till Anna o Daniel)

Påminn mig precis i början av Sept så ska jag se till att den hälsningen blir framförd ;) Jag är tämligen övertygad om att vi kommer att hamna där vid något tillfälle. Om inte annat så kommer vi att passera på väg till ett annat hak... Ang_elx flabb_flab

Peter

Brige
2006-07-13, 22:23
Påminn mig precis i början av Sept så ska jag se till att den hälsningen blir framförd ;) Jag är tämligen övertygad om att vi kommer att hamna där vid något tillfälle. Om inte annat så kommer vi att passera på väg till ett annat hak... Ang_elx flabb_flab

Peter
Tackar o bockar:) men nu lutar det åt att jag själv kommer dit, faktiskt_B-anana_B-anana
Lider dock av beslutsångest eftersom maken troligen inte kan åka denna gångensnyft_dropsnyft_drop

Peter
2006-07-14, 13:12
Tackar o bockar:) men nu lutar det åt att jag själv kommer dit, faktiskt_B-anana_B-anana

Jamen då kanske vi ses där då! :D Och det är klart att "gubben" ska stanna hemma. Han måste ju tjäna ihop pengar till din nästa resa... Ang_elx flabb_flab

Peter

Brige
2006-07-18, 22:37
Jamen då kanske vi ses där då! :D Och det är klart att "gubben" ska stanna hemma. Han måste ju tjäna ihop pengar till din nästa resa... Ang_elx flabb_flab

Peter
Nä, men Peeter då:( nu får jag nog ta kontakt med DO. Missunnar du min älskade make att komma med:confused::confused:
Men visst kanske vi ses. Fast, jag brukar bara ikläda mej K-tröjan vid blåsig o kall väderlek. Nejlika bakom örat kanskeAng_elx:D

Peter
2006-07-19, 13:37
Nä, men Peeter då:( nu får jag nog ta kontakt med DO. Missunnar du min älskade make att komma med:confused::confused:

Nejdå, jag missunnar honom inte. Men han får väl jobba dubbelt så fort och dubbelt så mycket så att han får tid och råd att följa med... Ang_elx flabb_flab

Men visst kanske vi ses. Fast, jag brukar bara ikläda mej K-tröjan vid blåsig o kall väderlek. Nejlika bakom örat kanskeAng_elx:D

När jag ser dig sitta med Avatarkatten i knät på Katerinas så vet jag att det är du... flabb_flab H*n är väldigt lik min Vincent... ;)

Peter

Brige
2006-07-19, 17:41
[/color]
[/b][/color]
När jag ser dig sitta med Avatarkatten i knät på Katerinas så vet jag att det är du... flabb_flab H*n är väldigt lik min Vincent... ;)
Peter

Min katt, en av treflabb_flab, är en lady på 10 år. Hon heter Fia och avskyr att åka någon form av fordon:mad: Hon får allt bli hemma med husse:D
Annars går det ju bra att fråga Michael om jag där;) Han har koll på ALLTAng_elx
/Birgitta

Peter
2006-07-20, 16:37
Satt igår och svarade dig. Lite humor och lite så... Ang_elx :D Men naturligtvis så tryckte jag fel och allt försvann ut i den binära rymnden __D

Men kontentan av det väsentliga var i alla fall att det är klart att jag kollar med Michael. Jag förstår att han har koll på det mesta... flabb_flab

Fast jag förstår inte varför detta blev flyttat... Ang_elx :D

Peter