handdator

Visa fullständig version : oneway till Karpathos 10 aug-billigt


eva_bbe
2006-07-18, 21:31
Någon som vill resa billigt till Karpathos från Göteborg 10 aug -oneway?
Har en biljett över, 200 kr+ namnändringsavgift, Apollo.
Du kan köpa returresa via t ex Rhodos med FlyMe.
Eva B

Eva L
2006-07-18, 21:44
Godtar Apollo överlåtelse av biljett? Hur mycket är i så fall namnändringsavgiften på?

Eva

eva_bbe
2006-07-18, 22:20
Apollo godtar överlåtelse av resa, och namnändringsavgift enligt katalogen är 200kr.
Jag kan kolla detta ytterligare om du är intresserad.

Eva B

Ia
2006-07-18, 22:32
Da jeg pratet med Apollo skulle de ha 250.- .. ?

Jeg har også billige onway-biletter til Karpathos og selge, men de er fra stockholm den 3 August. 198.- + navneendring. Er det virkelig "bare " 200.- så blir det jo ennå billigere. Jeg har 3 biletter!!

Det går i allefall å endre navn på bilettene, det var vel det som var påenget..;)

Ia

Eva L
2006-07-19, 08:17
Jag är inte konkret intresserad utan tänkte mest att det är bra att veta vad som gäller. Vet några som kanske är intresserade att åka från Arlanda och undersöker möjligheten att resa hem billigt senare. Tyvärr har jag redan varit i Grekland och ska till sydamerika i vinter men visst lockar det att få uppleva några varma augustikvällar och det härliga badvattnet. Har under mina två senaste resor till Grekland som skett i juni saknat varma kvällar och ljummet hav. Augusti gillar jag bättre än juli eftersom jag vid en juliresa för många år sedan var med om en riktig grekiska värmebölja och det klarar jag mig utan.
Tyvärr finns det en del andra nackdelar med att resa i högsäsong.

Eva