handdator

Visa fullständig version : hotell veikos


Melan
2005-04-23, 18:44
Jag och min pojkvän ska till Parga i slutet av juni och bo på hotell veikos på valtos stranden. Är det någon som har bott där? Hur är rummen, balkongen och utsikten, poolen, restaurangen?

Är det någon som också kan tipsa om dags/eftermiddags utflykter? Vi brukar alltid hyra moppe!

Tacksam för alla tips!

Melan
2005-04-23, 18:49
Hotell vekios menar jag såklart!

epiros
2005-04-23, 19:38
Jag och min pojkvän ska till Parga i slutet av juni och bo på hotell veikos på valtos stranden. Är det någon som har bott där? Hur är rummen, balkongen och utsikten, poolen, restaurangen?

Är det någon som också kan tipsa om dags/eftermiddags utflykter? Vi brukar alltid hyra moppe!

Tacksam för alla tips!

Ni kommer att bo bra. Det gör man alltid i Parga;) Och en särdeles bra utsikt om ni har balkong mot stranden. Ett utflyktstips är att ni åker norrut längs kusten mot Sivota, det finns många stränder att besöka där t.ex. (vägbeskrivning se privat meddelande) I Sivota finns oxå t.ex möjlighet att hyra motorbåt och göra egna strandhugg på de små öarna utanför byn.
Ha det bra i Parga

:) epiros

Jacob
2011-01-09, 13:06
Jag och min pojkvän ska till Parga i slutet av juni och bo på hotell veikos på valtos stranden. Är det någon som har bott där? Hur är rummen, balkongen och utsikten, poolen, restaurangen?

Är det någon som också kan tipsa om dags/eftermiddags utflykter? Vi brukar alltid hyra moppe!

Tacksam för alla tips!

Tjena!
Jag och min flickvän tänkte åka till Parga nu i sommar och sitter o funderar på att välja Vekios som hotell. Undrar bara vad du tyckte om hotellet? Hur är rummen, frukosten, läget, personalen m.m. tack på förhand! :)