handdator

Visa fullständig version : hotell Oscar suites


Cyberman
2006-07-16, 11:46
bye_bye Finns det någon som bott på Oscar suites hotell som kan berätta hur
hotellet är.

Kan man byta hotell om det inte skulle visa sig motsvara förväntningarna,
dvs man betalar tex. några tusen så kan man få byta upp sig, om det nu finns några lediga rum förstås. bye_bye

Malinmor
2006-07-18, 18:59
Heisannbye_bye
Vi reiser også til Oscar Suites neste uke. Har hørt det skal være ok der, med en ny del og en gammel del. Dere har vel betalt depositum dere også? Om dere skal bytte plass vil dere vel ikke få tilbake depositumet.. Reiser dere charter er det vel fullt mulig å bytte mot en sum, dersom annet er ledig...

Når skal dere reise?

Riktig God tur!!!!!:cool:

Cyberman
2006-07-20, 12:55
flabb_flab Vi åker den 27 Juli från stockholm, 7 dagar kvar bye_bye

Maggan1
2006-07-20, 15:34
[quote=Cyberman]bye_bye Finns det någon som bott på Oscar suites hotell som kan berätta hur
hotellet är.

Hej du,

KOm hem för 2 veckor sedan från Kreta o Oscar Suites och vi tyckte det var fint o bra..uppdelat i en äldre och nyare del där den lite större poolen finns samt en liten poolcafeteria - rent o snyggt, hoppas ni inte ska bli besvikna - ligger mitt mellan Platanias o Agia Marina "city" så det är bara att välja vilket håll man vill gå på o äta o evtl annan förströelse :)

Trevlig resa

bye_bye

Malinmor
2006-07-20, 22:16
flabb_flab Vi åker den 27 Juli från stockholm, 7 dagar kvar bye_bye

Heisann, vi reiser også 27 juli, fra Oslo vel og merke...
See you in Crete:cool: :p ;)

Malinmor
2006-08-12, 10:16
Ja, da er vi vel ankommet Norge igjen.
Hadde dere det bra? Jeg synes det var kanonbra, kjempediger leilighet ja,,, (Og jeg må si jeg spekulerte litt i hvem du var blant alle dem rundt poolenflabb_flab )

Cyberman
2006-08-12, 14:27
Ja, nu är vi hemma från grekland och Oscar Suites. Kan säga att det var ett bra lägenhetshotell. Det ända jag var besviken över var att luftkonditionering bara var igång kl. 15.00 - 03.00. Jag vaknade alla 14 nätterna mellan kl. 04.00-05.00 utom en då det blev strax efter 06.00
pga värme problem. Kunde då öppna balkong dörren så att vi fick in lite
fräsch luft. Kunde då somna om några timmar. Öppnade man när AC:en var på stängdes den av.
Det var mycket folk som inte betalade extra för AC, dom låg med mycket fönster och dörrar öppna. När vi åkte hem så hörde vi att folk hade sett
en tjuv på dessa ställen. Han vart skrämd och sprang genom lägenheten
och försvann. Pratate med en som bodde i gamal delen och den personen sa att dom hade AC dygnet runt.

P.S Vi bodde på nya delen längst från vägen, men badade endast i den
äldre poolen nere vid receptionen.

Malinmor
2006-08-12, 14:46
Hm.... Nå ble jeg enda mere nyssgjerrig på hvem dere er....:rolleyes: Vi bodde på to etasjer rett over butikken som hørte til anlegget, her var det ikke aircondition, men tre kaldvifter som sto på frem til kl 03 om natta, veeeldig varmt etter dette, men vi betalte ingenting for det. Var ingen annen aircondition i vår leilighet. Bodde flott på to etasjer, med to store soverom og to bad. Var mye ved begge bassengene, der det var minst folk. Fikk ikke med meg det om tyven, men er nå glade for at vi lå med vinduene lukket. Derimot opplevde vi en kjedelig episode ved den nyeste poolen sist mandag. Barkeeperen gikk berserk, og kastet både flasker og stoler rundt seg, samt at han sloss med en ansatt på hotellet. Dette var skremmende for ungene å se på. Vi dro som oftest på ei strand litt lengre mot Agia Marina på dagen, da det var en del steiner rett nedenfor hotellet...

Lengter allerede tilbake:(

Cyberman
2006-08-12, 15:20
:) Vi betalade 100 Euro för AC och säkerhetsboxen i en 2-rumslägenhet.

Nästa år blir det Naxos, alla pratar så väl om denna ö, så jag har bestämt mig. Men vill flyga till ön, så man kan inte åka charter eftersom dom inte har flyg direkt till ön.bye_bye