handdator

Visa fullständig version : GRATTIS PETER


Moster
2006-07-13, 09:39
Grattis på födelsedagen! Glöm inte att bjuda katterna på något gott flabb_flab Lite av tårtan, ex.vis.

Moster :)

yeasou
2006-07-13, 09:45
Slå klackarna i taket ikväll! Hoppas din dag blir en fest!
Grattisklapp_klap
MVH
Yeasou_B-anana

Elisabet
2006-07-13, 10:04
http://www.world-of-smilies.com/html/images/smilies/party/partytime.gif STORT GRATTIS http://www.world-of-smilies.com/html/images/smilies/party/partytime.gif

inkfish
2006-07-13, 10:15
GRATTISbye_bye

Marianne
2006-07-13, 11:40
STORT GRATTIS, Peter!

Hrónia polá - kalí hrónia!

Stort tillykke fra den anden side Sundet!bye_bye

Hasse
2006-07-13, 12:47
GRATTIS från mig !


Hasse :cool: bye_bye klapp_klap

Zanét
2006-07-13, 12:53
GRATTIS GRATTIS PETER klapp_klap

//Zanét bye_bye

KosAnn
2006-07-13, 13:46
PETER!
Får man dyka in med ett GRATTIS fast man är ny på forumet? :o

Ivilket fall så är det alltid trevligt att bli uppmärksammad. _B-anana Hälsa katterna oxå, från en annan kattälskare.

Ha en riktigt bra dag! :)

//Annika

Athanasia
2006-07-13, 14:26
Grattis från mig också_B-anana _B-anana _B-anana

ENIAC
2006-07-13, 14:28
Hurra! http://smileys.gotsmiley.com/Images/Occasions/Party/Ballon.gif (http://www.gotsmiley.com/redirect/smileylink)

babsan
2006-07-13, 14:53
GRATTIS FRÅN UDDEVALLA

Barbro bye_bye

Admirala
2006-07-13, 16:21
GRATULERER PETER!

Vi har bursdag med en dags mellomrom. klapp_klap

Til dere andre på forumet vil jeg si: Vi er følsomme krepser som liker å pusle hjemme og gråte en skvett. Så nå vet dere det!

Ivi
2006-07-13, 18:11
GRATTIS! GRATTIS! från Luleå också klapp_klap klapp_klap klapp_klap

Ivi

anoula
2006-07-13, 18:14
_B-anana Xronia polla! _B-anana

Marouli
2006-07-13, 19:32
Grattis Petraki!

Ha en riktigt bra födelsedag och en go semester i Grekland_B-anana _B-anana


M och Ch

eldo
2006-07-13, 20:05
Grattis från Fjällen!! _B-anana _B-anana _B-anana
Eva-Lena bye_bye

Masouraki
2006-07-13, 20:19
Stort grattis och skål_B-anana klapp_klap _B-anana klapp_klap

Hena
2006-07-13, 20:24
Grattis på födelseda´n!

Det är med stort nöje jag läser dina inlägg flabb_flab

Hälsar Hena ;)

ciakoohler
2006-07-13, 21:40
Grattis från Bjuv också !!!!!!klapp_klap klapp_klap klapp_klap

malou
2006-07-13, 22:17
Fra Malouklapp_klap

Peter
2006-07-13, 22:54
Stort tack till alla som uppmärksammat min lilla dag... Den "stora" var för ett par år sedan...

Moster: Här finns ingen tårta! Försöker tappa något kilo innan semestern. Måste ju försöka se ung och smal ut på badstranden... I o f s tämligen futilt, men jag gör ett försök... Men katterna blir tämligen bortskämnda med godsaker ändå Ang_elx

Yeasou: Klackarna i taket och fötterna på jorden. Alltid... :cool: Tyvärr har jag ingen M, vare sig 3* eller 5*, men Scotland producerar njutbara produkter också...

Marianne o J: Tack. Syns på Kastrup... flabb_flab. Ser fram mot det...

KosAnn: Alla kattälskare får en stjärna på himlen. Och två till av mig...

Admirala: Vi er følsomme krepser som liker å pusle hjemme og gråte en skvett. Så nå vet dere det!

Så rätt! Men du får inte avslöja oss Kräftor på det sättet! snyft_drop Vi är också väldigt starka när det behövs... :mad: Grattis på DIN födelsedag!

Marouli: Du menar att det saknas ett Mas där? Ang_elx flabb_flab Avslöjad...! Visste faktiskt inte! :D Hälsa C.

Eva-Lena: Bilderna kommer snart. Jag måste dyka ner i kartongerna nu för det är fler än du som vill ha foton...

Hena: Tack. Jag hoppas att jag ger något till Kalimera. Ibland bidrar jag kanske med något tips. Ibland slänger jag in en brandfackla... Ang_elx Om du skulle träffa Janne någon gång och tycker att han verkar lite tunnhårig, så är det pga av mig :D

Jag flyttade som sagt tidigare till Svedala för ett knappt år sedan... Och här finns det något som kallas för "Svedalarock" just denna helg. Ett Roskilde eller Hultsfred i miniformat... Fast det kommer faktiskt många kända artister... Och just nu håller de på med "soundcheck" och det skrämmer mig! Jag bor i o f s bara 300 meter från området så jag får väl skylla mig själv... Men jössös vad det låter... Men på Söndag ska Peps uppträda och då vete f..n om jag inte ska knalla upp dit... Goegubban Peps ska man ju inte missa...

Det får nog bli födslingadagspresenten till mig själv. Jodå, det är rättstavat. Läs om Nalle Phu...

Peter