handdator

Visa fullständig version : Lefkas


bernte
2006-07-12, 10:32
Mera Lefkas information på den här sidan tack!
Fast å andra sidan? är det nog bra att ingen får reda på hur bra det är där.
Då blir inte ön så turistisk och jag får ha den för mig själv._B-anana
mvh
Bernte

Eva L
2006-07-12, 11:06
Du får gärna skriva och berätta om dina erfarenheter och vad du vill förmedla till oss andra om ön.

Eva

Elisalinn
2006-07-12, 13:29
Håller med Bernte, alldeles för lite om Lefkas, men ska återkomma med fler rapporter därifrån.

SugarHoney
2006-07-17, 22:09
mer infoo om lefgas gärna om LIGIA ... kan inte få ngn information ...

bye_bye

cato
2006-08-09, 08:27
Hej
Var på Lefkas i juli i år, bodde i lägenhet i Nidri, Eva Beach, lägenheten bestod av två sovrum, kök och två duschar och altan, men det bästa var att den låg bara 20 m från stranden, kanonlägen.... 60 e/natt.
Stranden krävde badskor då den i början bestod av småsten, lite grumligt vatten men lungt och trevligt. I restaurangen bredvid jobbade en svensk tjej som var mycket trevlig, bra och god mat.

Rinaki
2008-03-25, 23:00
Fortfarande alldeles för lite om Lefkas...och fastlandet kring Parga och kusten där.......mer om det området behövs....älskar den delen av Grekland!
klapp_klap

ZoM
2008-03-26, 07:43
Hej.

Jag har för mig till 99% att Janne kommer med en färsk E guide inom kort!!!

Mvh ZoM

Rinaki
2008-03-26, 09:49
Det ser jag fram emot med spänning och nyfikenhet....klapp_klap
Hoppas det finns lite från "inre fastlandet" oxå! Upp mot Ioannina, Meteora och
det hållet oxå, finns ju så mycket annat att göra än att bara "lapa sol på stränderna"...eller hur :p?
Vet ni förresten att IKEA ska bygga utanför Ioannina?
Inte för att man direkt längtar efter det när man är i Grekland, men ibland kan man ju behöva lite "inredning" och möbler för övrigt är ganska dyra har jag upptäckt....så en "Billy" kanske dyker upp...flabb_flab

Stockholm
2008-04-11, 15:41
Rekomenderar Nidri..