handdator

Visa fullständig version : Hellas


KO
2006-07-12, 08:26
HELLAS!!! Det kribler i kroppen bare jeg tenker på dette landet og alt det skjønne det har med seg. Følelsen av total frihet fyller meg og lengselen stiger inni meg. Dette her vakkre landet med alle sine herlige perler og fantastiske mennensker. En øde strand med bølgeskvulp og solnedgang tilbrakt sammen med sin kjære og et fantastisk måltid på en lokal taverna på en lite besøkt øy. Hvitkalkede hus med blå vindussproser og en katte på trappen ved siden gamle mor i sort sittende på en stol. Lukten av disel når båten med nye mennesker ankommer. Sovlaki og et kilo retsina servert i melke glass mens barna i leker i gaten. Den litt utrivelig servitøren som ikke kan vente på at vi tursiter kan reise hjem så han kan få ferie. Gjestfriheten på hotellet og et fat med ny plukket frukt som står på rommet ditt når du kommer hjem fra dagen utflukt som en hilsen fra verten og vertinnen. 20 geiter som plutselig dukker opp i steinrøsa når du putrer forbi på din leide scooter. Lukten av nye steder og nylaget Frappe.
HELLAS!!! Det kribler i kroppen bare jeg tenker på dette landet og alt det skjønne det har med seg........

Masouraki
2006-07-12, 08:30
Så sant så;) :)

inkfish
2006-07-12, 09:57
Ja du, kribler var ordetklapp_klap