handdator

Visa fullständig version : Vilka riskerar vi att stöta på...


martinifk
2006-07-10, 16:59
...på Kreta under perioden 20/7-3/8 av Kalimeras medlemmar, ja vilka ska till Kreta inom kort alltså?

Så man vet hur många Kalimera-tröjor man ska leta efter menar jag:rolleyes: ;)


Martinifk

nilam
2006-07-10, 17:44
...på Kreta under perioden 20/7-3/8 av Kalimeras medlemmar, ja vilka ska till Kreta inom kort alltså?

Så man vet hur många Kalimera-tröjor man ska leta efter menar jag:rolleyes: ;)


Martinifk

Ja vi kommer ju vara där 17/7-29/7 men inte i Rethymnon.(Där var vi i maj) Men ni ska ju förflytta er en del verkar verkar det som;) så vem vet om vi ses:)

Malin -6 dagar kvar

martinifk
2006-07-10, 19:12
Ja vi kommer ju vara där 17/7-29/7 men inte i Rethymnon.(Där var vi i maj) Men ni ska ju förflytta er en del verkar verkar det som;) så vem vet om vi ses:)

Malin -6 dagar kvar

Ja risken finns ju:rolleyes: ;)


Martinifk

Lindiz
2006-07-10, 20:54
Vi är där.. men dock i Georgioupolis.. man kommer även kunna stöta på oss någon eller några dagar i chania.... Men det vete sjutton om jag kommer ha kalimeratröjan på mig... den är så stooor så jag brukar ha den som "nattlinne" här hemma!:D

nilam
2006-07-10, 21:15
Men det vete sjutton om jag kommer ha kalimeratröjan på mig... den är så stooor så jag brukar ha den som "nattlinne" här hemma!:D

Jag använder inte heller min ute:o sover i den gör även jag:) Sambon använder sin på morgonpromenaderna... han känner sig nog tvingad då han fick den i present av mig inför senaste resan:p

martinifk
2006-07-11, 14:32
Ni kan ju kolla efter min tröja för jag har iaf på mig min;)



Martinifk som idag har på sig grekiska landslagströjan:)