Visa fullständig version : Äntligen dags!
Nu har jag stirrat på nedräknaren i flera månader, och så äntligen finns det inga dagar kvar, bara timmar, närmare bestämt 19 st._B-anana
Resefebern har slått till ordentligt och det är dags att packa!
Tvåveckors luff i Kykladerna.
Ha det så härligt hemma, själva skall vi ha det underbart!!
// Helénbye_bye
19 timmar:eek:
Hoppas ni får en fin resabye_bye
.......och hoppas ni slipper allt flygplatsstrul som man läser om på sistone!
Senast i dagens blaska stod det om Sturup, där 50 passagerare inte kom iväg pga. bränslebrist:confused: __D
Lycka till med luffen, Gottegrisar! Tur att vi har kanonsommar här hemma nu, annars hade man blivit sjuk av avund!
MVH
Yeasou_B-anana
Senast i dagens blaska stod det om Sturup, där 50 passagerare inte kom iväg pga. bränslebrist:confused: __D
Jag läste om det, inget kul. Tack och lov har jag inte hört något om Landvetter. Hoppas att det skall fungera utan problem.
Gottegrisar! Tur att vi har kanonsommar här hemma nu, annars hade man blivit sjuk av avund!
Tyvärr så tar solen i Sverige, på västkusten, semester i två veckor nu, den behöver vila;)
// Helén
Jo, men i ärlighetens namn så var det i Kazakstan, eller var det nu var planet skulle till, där det inte fanns bränsle att tanka. De behövde 12 - 13 ton för att kunna ta sig tillbaka igen, och så mycket bränsle får man inte ha i tankarna när man landar. Alltså kunde man inte tanka för hemresan på Sturup. Så det var inte Sturups eller flygbolagets fel! Rätt ska vara rätt.
Peter
Trevlig resa!!!!!
Carinabye_bye
Trevlig resa! :D
//Zanét bye_bye
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.