Logga in

Visa fullständig version : Karpathos i morgon!

karinafp
2006-07-05, 11:52
Jaha, så var det dags. Taxin beställd till 4.40 i morgon bitti. Dags att börja packa väskorna, kanske. Ang_elx Och i morgon kväll ska vi träffa familjen Panaretos på Pelagos. Det blir en ovanligt intensiv vistelse den här gången. Vi ska träffa Gita med familj, Riitta med familj, Pawik och flera andra vi har lärt känna på olika sajter om Grekland. Mycket roligt ska det bli! klapp_klapklapp_klapklapp_klap

Ha det bra, alla! Vi hörs igen när jag är tillbaka, om jag inte tittar in på Pot Pourri någon gång under tiden.. ;)

Kram,
Karin

ciakoohler
2006-07-05, 12:29
Hälsa så gott från mig .Heter Cecilia ifall de inte minns Cia

inkfish
2006-07-05, 13:10
Nämen, ska du till Karpathos:confused:

;)

Ha en härlig resabye_bye

Zanét
2006-07-05, 14:08
Önskar dig med familj en riktigt trevlig semester :D

//Zanét bye_bye

Ia
2006-07-05, 14:57
Ha en fin ferie på Karpathos og Regina!

Tilslutt blir det min tur også....;)

Ia

Lissi
2006-07-05, 16:10
Ha det SÅ härligt! Jag vet precis hur det känns!!!:D :D

Om en vecka så sitter vi själva i Nafplion på Peloponnessos med en kall resina!!!!:p :cool:

Lissi

Riitta
2006-07-05, 16:28
Ta det så vackert så länge:) Vi ses om en vecka_B-anana Ingen Remos den här gången,vi får nöja oss med Xronis och Vasilis sång förhoppningsvis;)
Jag skall jobba två dagar tillsnyft_drop

Riittabye_bye bye_bye

Ivi
2006-07-05, 19:57
Ha det så bra på en av favoritöarna! Och skriv gärna något i den vattenskadade gästboken på Pelagos :D Vårt lilla sällskap på 4 damer (två små, två lite större) skrev ett par rader på midsommarafton. Har undrat för mig själv efteråt hur handstilen såg ut efter den extra kannan med retsina Ang_elx

Ivi bye_bye

Marianne
2006-07-06, 22:14
Ja Karin, nu sitter ni där nere och njuter.:)

Ha en riktigt härlig semester!bye_bye