handdator

Visa fullständig version : Hemma sedan en v.


Brige
2006-07-03, 13:18
Nu har vi varit hemma i en vecka. I tre hela veckor har jag kört kors-och-tvärs över Kreta. Vi är mycket nöjda med vår resa. Har sett mycket, har bott på flera platser där vi inte varit tidigare samt, har träffat gamla vänner.
Nästa gång får det bli lite ö-luff igen, men Kreta tröttnar vi nog ALDRIG på. Vi brukar säja så här;" vi måste ha lite Kreta mellan varven."

Här, i norra Hälsningland, har vi nu full sommar och väldigt varmt. Så jag vistas mest utomhusflabb_flab Så småningom ska jag försöka "få till" ett resebrev.
ha det så bra i "sommarlandet" alla Kalimeror:D
Hälsinge-hälsningar
//Birgitta

Ann
2006-07-03, 13:43
Vad lugn jag blir...
Hemkommen, ja då blåste ni inte av Kreta, man blev ju lite orolig då man hörde väderrapporterna.

I alla fall Welcome home!!

//Ann

Brige
2006-07-03, 14:41
Vad lugn jag blir...
Hemkommen, ja då blåste ni inte av Kreta,
I alla fall Welcome home!!
//Ann
flabb_flabflabb_flab Tack Du:D Nää, inte blåste vi av inte, men blåsigt värre var det ju periodvis:( Det var, delvis, därför som vi bytte bostadsort så tätt mellan varven.
Men, nöjda är vi:)
//Birgitta

Lissi
2006-07-03, 16:57
Välkomna hem!! Och tack för SMS!!:D :D

Lissi -som snart ger sig av med make och packning!

Eva L
2006-07-03, 20:39
Välkommen hem Birgitta och Ulf, tack för alla härliga sms. Ni kom nog hem i rätt tid i juli är dagarna oftast för varma och nu får ni njuta av vår härliga sommar.

Eva

Brige
2006-07-04, 23:17
Stort tack! Och visst njuter vi av vår svenska sommar:D Det är bara de eländiga knotten som besvärar kvällstid:mad: Den grekiska "myggjagaren" sitter i eluttaget dygnet runt för att hålla "vilddjuren" borta från sovrummet. Så nattsömnen är räddadklapp_klapklapp_klap
//Birgitta