handdator

Visa fullständig version : Transport på Kos


kirtor
2005-04-20, 09:21
Noen som vet om Apollo vil gi noen skyss fra flyplassen til Kos by mot betaling? Vi har bestilt bare flybillett og skulle så gjerne garantert ha kommet til Kos by for å ta båt videre samme dag. Har litt erfaring med drosjer fra flyplassen, og det er ikke alltid like enkelt.

Athanasia
2005-04-20, 09:40
Det går väl att beställa transfer när man bokar biljett.Jag tror inte att det är problem med taxi heller...

Leena
2005-04-20, 11:37
Transfer med Apollo in till Kos stad kostar 110:-, går bara att köpa t.o.r. Leena

kirtor
2005-04-20, 12:17
Tusen takk! Da tar vi kontakt med bussen på Kos flyplass

Elisabet
2005-04-20, 12:57
Tusen takk! Da tar vi kontakt med bussen på Kos flyplassJag tror inte att ni kommer att få transfer om ni väntar med att ta kontakt med bussen på flyplatsen.

Om man inte bokat transfer när man beställde biljetten kan man ändra sin beställning så att transfer ingår. Men det måste normalt göras innan ni reser. Så kontakta resebyrån du köpte biljetterna hos, eller ändra i din bokning på internet, så ordnar det sig säkert!

Riitta
2005-04-20, 14:27
Så är det enligt min erfaranhet också. Vi har fått ta taxi till Mastichari när vi åker båt till Kalymnos och sedan vidare till hotellet på Kalymnos.


Riitta

kari
2005-04-21, 08:23
Jeg tok taxi ( 20euro) i fjor vår da jeg hadde knapp tid på meg for å rekke en båt fra Kos by.
Det stod flere taxi og ventet da jeg kom ut av ankomsthallen :)
FORDELEN med taxi, spesielt om dere er heldige og får bagasjen tidlig, er at du kommer raskt avgårde + at taxien bruker kortere tid inn til byen.

Min erfaring fra "chartertiden" er at det tar l a n g tid før bussen er klar til å forlate flyplassen.

:) Kari

kirtor
2005-04-21, 08:53
Tusen takk for gode råd. Det blir nok taxi da, for vi vil ha Flying Dolphin som går kl.14.00 og man må ha billetter innan.

Marit
2005-05-11, 15:09
Siden flyet lander ca. kl 12 lokal tid, er det kanskje like greit å ta drosje når dere skal rekke en båt videre. Er man flere blir ikke €20-25 (som jeg hørte det kostet i fjor) blir det ikke så mye på hver person.