handdator

Visa fullständig version : Vilket är bäst?


Lodenskan
2006-06-30, 17:43
Den 24:e auguti åker vi till Kreta!
Resan beställdes i okt-nov någongång, det var evigheters väntan...
Men nu...Bara den underbara svenska sommaren emellan, den som oxå ska njutas av.
Att ha Grekland framför sej...
Jag har funderat på det...är inte det nästan lika härligt som att faktiskt VARA i Grekland?! All längtan, alla förväntningar. Läsa taxfree katalogen, surfa på Kalimera efter tips om vad man inte ska missa. Shoppa kläder som man bara MÅSTE ha när man sitter där på den underbara tavernan.
Vad tycker ni?
Jag njuter iallafall i fulla drag!_B-anana NU!

Kram o trevlig sommar till er alla

Hellen
2006-06-30, 18:38
Förberedelserna är ju en del av resan, men jag måste ändå säga att själva resan är bäst!_B-anana
Minnena efteråt som man har att plocka fram när andan faller på är ju inte fy skam de heller.

// Helén

inkfish
2006-06-30, 20:26
Jag vill hävda att det bästa är att vara mittemellanAng_elx

Kom hem för 2 veckor sen, åker i september igen - det kan liksom inte vara bättre. På det viset blir den här tiden emellan härligflabb_flab

Hellen
2006-06-30, 20:29
Jag vill hävda att det bästa är att vara mittemellanAng_elx


Hade jag gärna gjort om ekonomin tillåtit, kanske skall ta mig en allvarlig funderare på "sluta röka projektet" Det blir en del pengar på ett år:eek: :)

// Helén

inkfish
2006-06-30, 20:30
Jag slutade för 13 månader sen så - ja, jag håller med digAng_elx

Hellen
2006-06-30, 20:32
Duktigt, jag har också slutat, många gånger, :) som längst 2,5 år.
Började igen förra greklandssemestern- dumma mig__D

ricky
2006-06-30, 22:10
Jag vill hävda att det bästa är att vara mittemellanAng_elx

Kom hem för 2 veckor sen, åker i september igen - det kan liksom inte vara bättre. På det viset blir den här tiden emellan härligflabb_flab

Vi sitter i samma situation! Fast den enorma, nästan abstinensartade längtan som man har inför årets första resa är nog ett strå vassare?

Jag myser mest nu bara och ser fram emot nästa resa om tre veckor och två dagar. Vi var på santorini i början på Juni och ska nu till Monaco och italienska blomsterrivieran.
Som jag sade så myser jag mest medans sambon har lite problem att ställa om från Grekland till annat land....Behagliga bekymmer?:D

Lindiz
2006-06-30, 22:16
Den 24:e auguti åker vi till Kreta!
Resan beställdes i okt-nov någongång, det var evigheters väntan...
Men nu...Bara den underbara svenska sommaren emellan, den som oxå ska njutas av.
Att ha Grekland framför sej...
Jag har funderat på det...är inte det nästan lika härligt som att faktiskt VARA i Grekland?! All längtan, alla förväntningar. Läsa taxfree katalogen, surfa på Kalimera efter tips om vad man inte ska missa. Shoppa kläder som man bara MÅSTE ha när man sitter där på den underbara tavernan.
Vad tycker ni?
Jag njuter iallafall i fulla drag!_B-anana NU!



Ha, ha.. så talar en sann livsnjutare. Sån är jag ocskå. Det är ju bara sååå härligt att ha allt framför sig. att planera, längta, drömma.... Har precis i dagarna redigerat fjolårets greklansdfilm och det är underbart att titta på och lyssna på musiken samt se alla dessa härliga bilder/vyer. Och upptäcka hur stor tvååringen blivit.. han är ju nästan tre nu!:eek:

Snart är det dags, men oj så härligt det är att ha dessa veckor framför sig!_B-anana