handdator

Visa fullständig version : Långsamt


Riitta
2006-06-27, 19:27
Varför går dagarna så långsamt och varför vill man inte jobba alls när man har två veckor kvar till resansnyft_drop

Riittabye_bye

Ioslina
2006-06-27, 21:00
Vad glad att det går långsamt! När du väl är där i Grekland går det såååååååå fort när man varit där ett par dagar. När du väl är hemma sitter du bara och deppar över den tråkiga färgen på badvattnet, vädret, disk, tvätt, räkningar och matlagning!flabb_flab

inkfish
2006-06-27, 21:06
TVÅ veckor är väl inget? Jag får vänta ända till septembersnyft_drop

Ang_elx ;)

Riitta
2006-06-27, 21:13
Förra veckan tyckte jag att nu är tiden inne snart och att det var härligt och vänta:D Men nu plötsligt är det pest:o
Vet också att när man väl är där nere så hinner man knappt blunda så är man hemma igenAng_elx Konstigt allting är:eek: :D Bara det slutar och regna så blir det bra igen:)

Riittabye_bye

Marianne
2006-06-27, 21:21
Två veckor är ingenting!
Jag orkar inte ens räkna hur många veckor jag har.:o :confused: snyft_drop

Riitta
2006-06-27, 21:54
Tror att det är regnvädret som har gjort att det blivit lite extra tråkigt och väntaAng_elx Det skall ju bli sommar igen till helgen så det skall bli bra igen:)
Och då kan man ju börja packa på allvar:rolleyes:

Riittabye_bye

inkfish
2006-06-27, 21:57
Riitta, hoppas du förstår att jag bara skojade med dig. Det är rätt förmätet att gnälla när man kom hem för tio dagar senAng_elx

Jag gottar mig fortfarande åt Karpathosresan och planerar samtidigt ö-luffen i september... För min del får det gärna regna hela sommaren (fast jag önskar gott väder för andras skull)

Riitta
2006-06-27, 22:04
Det förstår jag väl:) Men jag vet ju att man längtar lika mycket fast man har nyss kommit hemAng_elx :D Så hur skall vi ha det med detta eviga längtan:o

Riittabye_bye

inkfish
2006-06-27, 22:23
Tja, ett sätt är ju att flytta dit och det vill vi inte.

Det andra sättet är att sluta resa dit över huvud taget:eek: :eek:

Jag upphör aldrig aldrig att förvånas över att jag aldrig blir mätt på Grekland, varje gång jag är där bara djupnar min kärlek i stället:o

Hellen
2006-06-27, 22:25
Jag tror också att vädret påverkar längtan.
Kom precis in efter en promenad med hunden, det är nästan lite höstväder i kväll.
Har för mig att vi bokade i oktober, kan varit november och nu är det 12 dagar kvar, visst är det konstigt att de känns längst. Ang_elx

// Helén

inkfish
2006-06-27, 22:26
Jag brukar gilla när det är riktigt skitväder när jag åker iväg! Kontrasten är så himla härlig:D

Hellen
2006-06-27, 22:35
Jag brukar gilla när det är riktigt skitväder när jag åker iväg! Kontrasten är så himla härlig:D

Och det får gärna varit dåligt hemma under tiden man är borta också, sorry, det blir dåligt väder v28 och 29:) :D

/ Helén