handdator

Visa fullständig version : Dags för avfärd


yvonne
2005-04-19, 10:54
Så är det då snart dags att ge sig iväg, om ca 5 timmar är bilen färdigpackad, hundarna installerade i sina burar och vi beger oss till Grekland och värmen.
Ha en skön valborg och 1 maj allihop, själv ska jag fira påsken med mycket killing, god vänners sällskap och kanske en dans eller två;)

Vi hörs om en månad.:)

Yvonne

Kalimera
2005-04-19, 11:04
Så är det då snart dags att ge sig iväg, om ca 5 timmar är bilen färdigpackad, hundarna installerade i sina burar och vi beger oss till Grekland och värmen.
Ha en skön valborg och 1 maj allihop, själv ska jag fira påsken med mycket killing, god vänners sällskap och kanske en dans eller två;)

Vi hörs om en månad.:)

Yvonne
Trevlig resa!

Hur många Metsovo-ostar får du plats med i bilen när du åker hem? :p

Janne / Kalimera

Hasse
2005-04-19, 11:04
Trevlig resa !!

Vågar man hoppas på att du gör ytterligare ett försök med Averoff ?

Jag kan ju alltid göra en bytesaffär om det kan gå vägen !




Hasse

yvonne
2005-04-19, 11:09
Nu är det så att jag flyger hem den 19 maj från Preveza, så att så mycket ost lär jag inte kunna ta med (eller vin;) ) Annars så bilas det hem någon gång under oktober, så då ska det finnas plats.

Yvonne

Kalimera
2005-04-19, 11:11
Nu är det så att jag flyger hem den 19 maj från Preveza, så att så mycket ost lär jag inte kunna ta med (eller vin;) ) Annars så bilas det hem någon gång under oktober, så då ska det finnas plats.

Yvonne
Jag kan vänta till oktober! :D

Janne / KALIMERA

yvonne
2005-04-19, 11:13
Den som väntar på något gott............:D


Yvonne

Agapi
2005-04-19, 11:22
Trevlig resa! Och kör försiktigt!


Har ni som sagt vägarna förbi så kom och hälsa på:) . Annars kanske vi träffas i Loutsa!;)


Agapi

Zanét
2005-04-19, 11:49
Önskar dig en riktigt trevlig resa, vistelse, påskfirande o allt annat trevligt som kommer i din väg ;) Kör försiktigt!

Ska så smått förbereda lite inför våra Atenvänners ankomst nästa vecka. Under 10 dagar ska vi sedan ha dem under vårt beskydd - Blir ett ypperligt tillfälle att få visa upp ett så smått grönskande och vitsippeblommande Skåne :D

Kalo Pasxa :)

//Zanét

epiros
2005-04-19, 12:10
Nu är det så att jag flyger hem den 19 maj från Preveza, så att så mycket ost lär jag inte kunna ta med (eller vin;) ) Annars så bilas det hem någon gång under oktober, så då ska det finnas plats.

Yvonne


Ha en trevlig tur. Hälsa bergen och alla vargar och björnar från mig;)

Och DEN osten är verkligen värd att vänta på:p

:) epiros

yvonne
2005-04-19, 16:18
Ja kanske det!!!

Yvonne :)

yvonne
2005-04-19, 16:19
Ha en trevlig tur. Hälsa bergen och alla vargar och björnar från mig;)

Och DEN osten är verkligen värd att vänta på:p

:) epiros

Ser jag någon björn ska jag hälsa från dig och sedan springa........:D

Yvonne

yvonne
2005-04-19, 16:22
[QUOTE=Zanét]Önskar dig en riktigt trevlig resa, vistelse, påskfirande o allt annat trevligt som kommer i din väg ;) Kör försiktigt!

Tack jag ska ha det underbart , jag lovar!!!


Ska så smått förbereda lite inför våra Atenvänners ankomst nästa vecka. Under 10 dagar ska vi sedan ha dem under vårt beskydd - Blir ett ypperligt tillfälle att få visa upp ett så smått grönskande och vitsippeblommande Skåne :D

Kalo Pasxa :)

Efharisto, episis

Yvonne:)