handdator

Visa fullständig version : Hjälp ! Problem med redan bokad resa, måste välja nytt: Rethymnon eller Platanias....


urpe
2006-06-22, 22:02
Har resa inbokad den 1/7 till Kreta, fick idag besked av Apollo att bokat hotell, Theartermis Palace, i Rethymnon blivit överbokat.

Fått några andra valmöjligheter att välja bland: Medusa & Ammos i Rethymnon och Porto Platanias Beach Resort i Platanias , någon som kan bott på dessa och +/- för Rethymnon/Platanias ?? :confused:


Är ute efter sol, bad och ett skönt uteliv i en skön mix;)

1:a gången till Kreta därav frågan, vart runt på andra öar, Naxos/Skiatrhos är favoriterna än så länge :D

Athanasia
2006-06-22, 23:54
Har aldrig bott på Ammos/Medusa men gått förbi det många ggr,jättebra läge .Tveka inte!!klapp_klap

lille
2006-06-23, 09:49
Hei ! Porto Platanias er veldig bra. Leilighetene ligger i eget bygg med eget basseng, tror leilighetene ble pusset opp for 2-3 år siden. Rommene ligger i hovedbygget. I restauranten kreves litt ordentlig antrekk. Hotellet har flere aktiviteter, både for voksne og barn. Beliggenheten er topp; rett ved stranden og samtidig midt i Platanias. Vi bodde der for 3 år siden og stortrivdes. Er litt stressa akkurat nå; skal kjøre om 2 timer, flyet går 18.20 TIL PLATANIAS (skal bo på Ideal Beach) !!

_B-anana_B-anana

Hilsen Lille som tror dere får en fantastisk ferie uansett hva dere bestemmer dere for.

urpe
2006-06-26, 22:35
Tack för hjälpen !! det blev Ammos i Rethymnon men PLatanias verkar jättefint. :cool:

Per
2006-07-15, 20:13
Jag måste säga att Ideal Beach är, med mina mått, det absolut underbaraste man kan vistas på. Bra lägenheter, svårslaget läge och kanontrevlig personal (kände igen mig och min familj varje år vi kom och skrek -welcome! så det ekade över stranden!). Så Ideal Beach kan jag VARMT rekommendera! Boka tidigt på året då lägenheterna/hotellrummen försvinner fort.

//Per