handdator

Visa fullständig version : Perfeckt


Riitta
2006-06-21, 15:04
I dag har vi precis tre veckor kvar till vår Karpathosresa. Fick tanken att det passar mig precis:) Man förbereder sig andligt för resan,funderar på vad man skall göra, vad behöver jag handla innan,hur mycket onödigt kommer jag och släpa med den här gången,hur varmt blir det:o hur kommer barnbarnets kompis uppleva sin första Greklandsresa:rolleyes: Man väntar och längtar och vet att tre veckor går fort och snart är det dags:)
Det är härligt och gå i väntans tider;)

Riittabye_bye

Marianne
2006-06-21, 15:18
...hur mycket onödigt kommer jag och släpa med den här gången...

Nej, ta inte med det onödiga, Riitta!
Men njut förberedelserna, du har god tid även om det kommer att gå snabbt nu. Förberedelserna är väl en trevlig del av resan:D.

Riitta
2006-06-21, 15:19
Väldigt viktig och rolig del:) Skall skärpa mig med packningen också;)

Riittabye_bye

martinifk
2006-06-21, 15:52
[quote=Riitta]I dag har vi precis tre veckor kvar till vår Karpathosresa.


Vi har 4 veckor kvar imorgon.....


Martinifk

Kirios
2006-06-21, 21:12
Hej Riitta

Vad synd, vi åker från Karpathos om två veckor. Det hade varigt roligt att träffas igen.

Kirios

Stinab
2006-06-22, 08:23
I dag har vi precis tre veckor kvar till vår Karpathosresa. Fick tanken att det passar mig precis:) Man förbereder sig andligt för resan,funderar på vad man skall göra, vad behöver jag handla innan,hur mycket onödigt kommer jag och släpa med den här gången,hur varmt blir det:o hur kommer barnbarnets kompis uppleva sin första Greklandsresa:rolleyes: Man väntar och längtar och vet att tre veckor går fort och snart är det dags:)
Det är härligt och gå i väntans tider;)
Riittabye_bye

Jag tycker att en resa är uppdelad i tre faser.
1. Förberedelse, planering och längtan (precis som du skriver)
2. RESAN
3. "eftersnacket", minnena, fotosorterande och en massa "kommer du ihåg?"

Jag önskar att jag var i din fas just nu Riitta!

Stinabbye_bye

karinafp
2006-06-22, 11:37
I dag har vi precis tre veckor kvar till vår Karpathosresa. Och det i sin tur innebär att vi har TVÅ veckor kvar!!! _B-anana_B-anana_B-anana

Kirios, åker du med det plan vi kommer med? Då kanske det blir tillfälle till en snabb kram över staketet på flygplatsen! flabb_flab Det var länge sedan vi sågs! Du som lärde mig att dricka metaxa... Ang_elx

Karin
som om exakt två veckor är nästan framme...;)