Visa fullständig version : Hett Milos!
Idag har vi haft ca 40 gr varmt, det har visst regnat och haglat i Athen, men som sagt inte har! Vi bor pa Hotel Delphini i Adamas pa Milos, vid lilla stranden, till vanster om hamnen. 25 euro har med. Rekommenderas..trevlig kille och ovrig personal!
Idag har vi haft ca 40 gr varmt, det har visst regnat och haglat i Athen, men som sagt inte har!
För varmt med andra ord. Hoppas ni får lite svalare vindar och har rum med AC. 40 gr är aldrig kul.
Eva
Marianne
2006-06-20, 21:04
Idag har det visst regnat och haglat i Athen...
Man kan då inte räkna med väderlekstjänsterna mer... det ser ju ut som att det är strålande klart solskensväder i Aten:confused:.
Men det har kanske varit något väldigt lokalt:cool:.
Ha det gott på Milos!bye_bye
Athanasia
2006-06-20, 21:06
Låter nice...havet är ju nära!:)
Anna Pernilla
2006-06-21, 11:16
Mmmmilos:) .Åh va härligt det låter! Missa inte favoriten Plaka i solnedgång! När jag var 1v på Lefkas för någon vecka sen ösregnade det och åskade för fulltsnyft_drop, hade "gärna" haft 40 graders värme...:D
martinifk
2006-06-21, 14:31
Jag föredrar 40 gradig värme framför 16-17 grader med mörka och regnfyllda moln som det är utanför fönstret:mad:
Martinifk
Jag föredrar 40 gradig värme framför 16-17 grader med mörka och regnfyllda moln som det är utanför fönstret:mad:
Martinifk
Jag gillar också värme men när det är 40 gr i skuggan blir tillvaron lätt lite outhärdlig. Speciellt vid medelhavet där inga svalkande eftermiddagsskurar rensar luften. Både i Thailand och i Braslien där jag varit rensades luften med tropiska skurar under em. Upp till 30-35 går bra men 40 och däröver är hemskt. Vid 40 gr eller mer går det inte att vistas i solen och alla roliga aktiviteter som vandringar i naturen måste upphöra. Jag har varit på Cypern under en period när temp konstant låg på ca 45 gr och då längtade vi alla efter svalkande svensk sommar.
Eva
martinifk
2006-06-21, 14:54
Jag gillar också värme men när det är 40 gr i skuggan blir tillvaron lätt lite outhärdlig. Speciellt vid medelhavet där inga svalkande eftermiddagsskurar rensar luften. Både i Thailand och i Braslien där jag varit rensades luften med tropiska skurar under em. Upp till 30-35 går bra men 40 och däröver är hemskt. Vid 40 gr eller mer går det inte att vistas i solen och alla roliga aktiviteter som vandringar i naturen måste upphöra. Jag har varit på Cypern under en period när temp konstant låg på ca 45 gr och då längtade vi alla efter svalkande svensk sommar.
Eva
Det får jag ju hålla med om, men nu kan man ju inte välja tyvärr;)
Martinifk
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.