Visa fullständig version : Hotell Rhodos Beach
Hej alla glada bye_bye
Snart är det dags för Rhodos.. Jonsi jag väntar där nere så vi kan göra stan _B-anana
Jag undrar om det är någon som har bott på hotell Rhodos Beach, i sånt fall är det ett bra och hur är läget..är det centralt?
ha det gott alla bye_bye
rhodosfanast
2006-06-20, 16:43
Hotell Rhodos Beach ligger precis till höger när man kommer intill Rhodos stad ifrån flygplatsen o det ligger precis ut till västra stranden man behöver bara gå över vägen så är man på stranden. Västra stranden är den som kallas den blåsiga sidan..Jag har varit o hälsat på folk som bodde på hotellet men det är många år sedan men där var fint o bo då..
Då hette hotellet Beach hotell o då var det Ving hotell nu har Fritidsresor hotellet o det ligger framför Kipriotis som är ett Always hotell..
Jag önskar dig en trevlig resa till den underbara ön Rhodos o du kommer att få träffa mycket trevligt folk där...
Tyvärr så blir det inget Rhodos för min del eftersom Fritidsresor har kappat bort halva södra sverige o det finns inga platser ifrån Kastrup o dit..
Trevlig Midsommar.
_B-anana
ouzomini
2006-06-21, 08:00
Hej
Vi har bott på detta hotell ett antal gånger och skall dit igen i september. God frukostbuffé och supertrevlig personal på hotellet. In till stan är det inte alltför långt (det är ju behövligt att röra på sig) och till den lugna stranden ute vid udden tar man sig lätt. Vid stranden nedanför hotellet finns en mysig strandprommenad till Ixia. Senaste gångerna har vi badat på den sk blåsiga sidan för där har varit lugnt och skönt. Solstolarna står inte lika tätt. Köp ett par badskor så klarar du lätt stenarna som finns på botten.
Dock en varning - utanför hotellet står dessa "förbaskade" timeshare-ungdommarna och skall intervjua en. Säg bestämt nej och gå bara vidare. Dom är jobbiga.
Ha en underbart trevlig semester
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.