handdator

Visa fullständig version : Hett ämne


Elisabet
2005-02-14, 15:45
Vad gör ett ämne hett? Fattar inte...

PO
2005-02-14, 15:57
Det beror dels på hur nära elden Du sitter men även hur fort och hårt Du skriver, väderleken längs ledningarna kan påverka men framförallt är det antalet svar, är det många i ett ämne så glir det både trångt och varmt.
(se även 'hett om öronen')

//PO;)

Elisabet
2005-02-14, 17:11
Det beror dels på hur nära elden Du sitter men även hur fort och hårt Du skriver, väderleken längs ledningarna kan påverka men framförallt är det antalet svar, är det många i ett ämne så glir det både trångt och varmt.
(se även 'hett om öronen')

//PO;)

Låter troligt, men jag tror dig ändå inte PO. Det finns heta ämnen med få svar nämligen. Så nåt annat måste det va.
Har det nåt med att jag har eld i baken att göra???

Kalimera
2005-02-14, 17:15
Har det nåt med att jag har eld i baken att göra???
Om ett ämne har mer än 30 svar eller 150 visningar är det ett hett ämne. I gamla forumet brann en liten eld när antal svar översteg 30 svar.

Längst ner på förstsidan finns förklaringar på olika svarssymboler, för markören över bilderna så kommer en förklaring upp i alt-texten. Många symboler och bilder förklaras för övrigt i alt-texter när man för markören över symbolerna. Prova dig fram...;)

Janne

Elisabet
2005-02-14, 17:18
Då är det väl min dator som håller på ta eld, för här är det röda kuvert vid flera trådar som inte har 30 inlägg, till och med vid något som inte har några svar!

Eller ska det vara nåt annat än ett rött kuvert för att det ska vara hett????
Fattar fortfarande inte...

Kalimera
2005-02-14, 17:21
Eller ska det vara nåt annat än ett rött kuvert för att det ska vara hett????
Ja, det kan vara så att ämnet är läst mer än 150 ggr.

Elisabet
2005-02-14, 17:25
Ja, det kan vara så att ämnet är läst mer än 150 ggr.

Aha, då begriper jag varför det är så varmt här :)