handdator

Visa fullständig version : Snart lyfter vi!


Sunflower
2006-06-16, 20:05
mot Thassos och planet tar oss från Arlanda den 20/6. Vi ser verkligen fram emot att anlända till ett vackert Grekland.

Har hört så mycket fint om denna gröna ö och det ska bli spännande och se hur jag, min sambo och son upplever den? Har kollat in vädret nu i flera dagar och det verkar vara varmt & skönt där nere, precis som vi vill ha det...

Har laddat upp med minneskort till kameran för här ska det fotograferas som aldrig förr, det är mitt största intresse i livet.

Ha en härlig foto sommar ni med som ska till Grekland!

Hör av mig om resan när vi kommer hem till sverige igen den 5/7,
vi hörs!klapp_klap

Mvh Marie

bopia
2006-06-16, 20:24
Kalispera.

Vi önskar en trevlig resa( kalo taxidi) till Thassos en helt fantastisk ö, vi var där på våran bröllopsresa för 5 år sedan, ser fram emot att hör om er resa när ni kommer hem igen. Var ska ni bo?
Vi reser till Mytilini i år och hoppas den ska bli lika bra som alla andra resor till det underbara landet som vi älskar så mycket och tagit till hjärtan.

bopia ( 66 dagar kvar)bye_bye

Marianne
2006-06-16, 20:34
Har laddat upp med minneskort till kameran för här ska det fotograferas som aldrig förr, det är mitt största intresse i livet.
Hör av mig om resan när vi kommer hem till sverige igen den 5/7,
vi hörs!
Ser fram emot resebrev (?) och fina fotografier!
Har aldrig själv varit på Thassos (ännu) men när jag tittar på kartan, så lockar den ön ibland...
Ha nu en riktigt skööön semester!

Sunflower
2006-06-18, 07:25
Hej! Vi ska bo på Ilio Mare i scala prinou, verkar vara ett fint hotell och det ska bli spännande!

Mvh Marie

Sunflower
2006-06-18, 07:26
Hej!

Jag lovar att rapportera hur resan har varit. Jag skriver resedagbok så det är inga problem.

Mvh Marie