handdator

Visa fullständig version : Denna resa behöver jag...


Ivi
2006-06-15, 11:47
Äntligen börjar den förväntansfulla stämningen infinna sig! På måndag morgon lyfter planet från Helsingfors mot Karpathos _B-anana

Har haft en tuff vårtermin med en massa nationella prov och därefter följande utvecklingssamtal med mina skolbarn och föräldrar, så jag har egentligen inte hunnit tänka på resan så mycket. I vanliga fall så läser jag en hel del om resmålet i förväg, reser dit i tankarna... Nu är ju resmålet bekant, det blir Karpathos för andra gången, så det gör inte så mycket egentligen. Men oj, vad RÄTT det känns att få komma iväg just nu, när jag känner mig extra trött och sliten :) Borde bara ha beställt två veckor i stället för en vecka...men till hösten blir det drygt två veckor, så inte ska jag klaga nu :D

Ivi

CarinaN
2006-06-15, 14:14
Jag känner igen fenomenet, eftersom jag själv är "fröken". Man är helt slut i juni. Men.... sedan har vi ju vår LÅÅÅÅNGA ledighet att se fram emot och också har gjort oss förtjänta av, eller hur:D ?!

Ha det så himla skönt på Karpathos!!!

Carina - som har tre dagar kvar_B-anana

Lissi
2006-06-15, 16:59
Instämmer i HA DET SÅ SKÖNT-KÖREN!!:D :D ;)

Själv slutar jag och eleverna skolan först den 21 juni, men efter det ska jag också ha det jätteskönt!

Lissi

inkfish
2006-06-16, 15:49
Du kan nog bereda dig på rejäl värme i alla fall... Jag kom hem igår och vädret har varit lite knepigt för juni men de senaste dagarna har det helt klart varit ett omslag till hetta på gång:)

Ivi
2006-06-16, 16:06
Hmm! Hoppas att det blåser (som det oftast brukar)...är inte någon som längtar efter hetta precis.
Nåja, skugga och parasoller finns ju! Och så har vi AC på hotellet! :)

Ivi
-som nu har packat klart bye_bye

inkfish
2006-06-16, 16:16
Du kan nog vara lugn vad gäller blåsten också:D

Hoppas du får en fin resabye_bye

Ivi
2006-06-16, 17:21
Hoppas du får en fin resabye_bye

DET tvivlar jag inte på...vi ska ju till Karpathos! :D

Tack alla som har önskat oss en härlig resa! Om en halvtimme börjar resan till gamla hemlandet (Finland), och på måndag morgon flyger vi äntligen mot Karpathos klapp_klap

Ivi bye_bye

Zanét
2006-06-16, 17:41
Trevlig resa Ivi :D

//Zanét bye_bye