handdator

Visa fullständig version : restauranger Kato Stalos


Babben
2006-06-13, 11:46
Några tips på restauranger i Kato Stalos skulle glädja mig och min sambo för vi åker den 29/9 och gillar att äta gott.

Argyris
2006-06-22, 21:47
Hej, titta på denna länk.
Nya Tavernor som "saknar" turister (http://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=4278)
Skall ni äta riktig grekisk mat åk till Pano Stalos (ca 5 min taxi) och ta Leventis.

/Nico

P.S. Ni åker förbi mitt hus som jag håller på att bygga.

wilda
2006-06-24, 14:01
Leventis... Är det den på vänstra sidan när man kommer in i Pano Stalos, med den underbara utsikten över dalen och havet?

Tyvärr så är det en resturang jag inte kommer återvända till... Jag tyckte det var dyrt och inte alls gott.

Föredrar absolut Kostas psari-taverna uppe vid det lilla torget istället. Supermysigt och supergott!

Nere i själva Kato Stalos finns det mest ospännande taverner...tyvärr. Marias har god mat. Och på vägen upp mot Pano Stalos finns Markos, där man går in i köket och väljer mammas underbara rätter. Billigt och GOTT!

Ta er gärna till småbyarna Darasto och Galatas, där finns flera mysiga och goda taverner.

/anna

june
2006-06-24, 17:20
Då har vi åkt förbi ditt hus massvis med gånger för vi har lägenhet i Pano!!

Jag tycker att Merovigli i Pao Stalos också har väldigt god mat och dessutom lite billigare!

//June, som är hemma på en blixtvisit.bye_bye bye_bye