handdator

Visa fullständig version : varma vindar fran antiparos


ah666
2006-06-07, 21:22
Hej alla dar hemma! Varmt och oemotstanligt h'rligt har vi d pa antiparos, antligen kan man slanga trajan pa kvallen! Bor pa Galanis som ar kanonfint! Kramar fran annelie

Hellen
2006-06-07, 21:29
Bor ni i deras ny Hotell vid Sun set beach?
Är det mycket blåsigt nu eller bara så där lagom fläktande? Tänkte på rubriken:)

Åh vad jag längtar!!

// Helén 32 dagar kvar

ah666
2006-06-10, 22:56
Bor ni i deras ny Hotell vid Sun set beach?
Är det mycket blåsigt nu eller bara så där lagom fläktande? Tänkte på rubriken:)

Åh vad jag längtar!!


// Helén 32 dagar kvar

Ja, vi bodde på villa Harmony längst upp på huvudgatan. Underbart stor lägenhet inredd av en svensk kvinna....vilket märktes i köketklapp_klap ! Hit kommer vi alldeles säkert tillbaka! Anna var hemma i Sverige för att föda barn så vi träffade bara Georios!
Nu är vi hemma igen...nästan lika varmt här:) !Fast vi hade faktiskt på oss varm tröja varje kväll! Återkommer med resebrev!
Annelie

babsan
2006-06-11, 08:42
Nu är vi hemma igen...nästan lika varmt här:) !Fast vi hade faktiskt på oss varm tröja varje kväll! Återkommer med resebrev!
Annelie
Välkommen hem :)
Men på eran första vecka ( v22 ), var det väl sköna kvällar?
Det var det i alla fall på Santorini. Där behövdes inga tröjor på kvällarna. Förvånadsvärt bra väder, för att vara i maj,juni. Nattemperaturen låg på mellan 20,5 och 24,5 den veckan :p . Jag har alltid termometer med mej ;) .

Barbro :)

ah666
2006-06-11, 18:27
Välkommen hem :)
Men på eran första vecka ( v22 ), var det väl sköna kvällar?
Det var det i alla fall på Santorini. Där behövdes inga tröjor på kvällarna. Förvånadsvärt bra väder, för att vara i maj,juni. Nattemperaturen låg på mellan 20,5 och 24,5 den veckan :p . Jag har alltid termometer med mej ;) .

Barbro :)

Hej Barbro!! Nja..inte var det kallt men inte heller läge för linne! Sista dagarna på Antiparos hade vi kjolarna på oss flabb_flab faktiskt i samma veva som mina jeans sprackflabb_flab ...lagom alltså!
Kram på dig!
Annelie