handdator

Visa fullständig version : Bor på Kefalonia


airtourslisa
2006-06-07, 15:55
Yassou!

Heter Lisa Hägglund och jobbar som representant för airtours här nere på kefalonia.

Hoppas att några av er kommer hit!

Har ni några frågor, tveka inte att höra av er. Ska försöka svara på det jag vet.

Hare bra!

Carina
2006-06-07, 17:44
Hej Lisa!
Vi var på Kefalonia förra veckan. Vi använde inte dina tjänster specifikt, men tyckte att du var väldigt trevlig med ett personligt sätt och inte en mekanisk uppläsning om vad som gäller t ex vid avresa.
Lycka till med jobbet i fortsättningen.

Carina

frank
2006-06-07, 22:00
Har du varit i den mysiga byn Poros på södra Kefalonia?.Rekomenderas annars.Funderar på att besöka ön över ett dygn i början av augusti .Ska till Lefkas 2veckor den 31 juli o tänkte passa på att åka dit då _B-anana mvh FRANK

airtourslisa
2006-06-08, 08:45
Hej Frank!

Jag har bara varit i Poros ett kort tag, då jag anlände med båt dit. Men de säger att den byn är mysig.. Lefkas sägs oxå vara väldigt mysig och ha vackra stränder...

Vänliga Hälsningar
Lisa

bopia
2006-06-08, 11:17
Yassas Lisa.

Vi var på Kefalonia för 8 år sedan och blev mycket förtjusta i ön,vi bodde i Poros då. Sedan dess har vi ofta talat om att återvända till ön igen och nu när Airtours erbjuder resor dit så kanske det blir av, men inte i år, för vi reser till Mytilini med Er/Airtours i augusti och hoppas du har trevliga kollegor där.

Airtours är vårt favorit resebolag hoppas ni blir kvar på Kefalonia länge, ön är helt fantastisk och har berört våran "greklandsjäl" djupt.

Vi tänker flytta till Grekland så snart vi hittar rätt "ställe". Våra hjärtan är redan där.Vi reser alltid till Grekland i slutet av augusti varje år för då har vi bröllopsdag och den kan inte firas någon annanstans.

Vilket underbart jobb du har och lycka till i fortsättningen så kanske vi ses nästa år.

Bopia ( som räknar dagarna till årets resa)

Tassetroll
2006-06-08, 11:39
Hej!