Visa fullständig version : Sterling billig resa till Aten
Satt här endast för skoj skull och kollade Sterlingsidan, har man möjlighet att åka till Aten från Stockholm den 16:e augusti i så fall flyger man för 0:-, 504 kr tillkommer i skatter.
Det är väl nästan oslagbart?
Kan det vara sant?
// Helén
Elisabet
2006-06-06, 21:56
Kan det vara sant? På min dator blir det 252 kr flabb_flab Och dessutom inte bara den 16/8 utan flera andra dagar i augusti!
Fast jag tycker det är märkligt att det blir så mycket i skatter och avgifter. 50 kronors biljetterna kostar ju bara 202 kr totalt. Men sånt där ska man väl inte förstå sig på, antar jag...
Det blir 252:- på min dator också, jag hade "beställt" för två personer.
Grattis alla ni som har mölighet att utnyttja det.flabb_flab
// Helén
Ni som inte bokat resa och kan åka nu i juni - kolla sista minuten hos apollo!
Om vi inte bokat resa långt tidigare och dyrare skulle vi kunna få åka tor Santorini med Apollo 12 - 26 juni för 5792 kr alla fyra :o alltså 1498 (http://ksb.apollo.se/cgi-bin/bokning.cgi/b_dsboka.w?v=0606120141ARNSANAJTR1AJTR1000&b-mode=lmp&p-foretag=apo&p-antvux=1&p-kat=&p-hotell=&p-valuta=sek) /person.
Jag ska aldrig mer kolla vad det kostar senare när jag redan bokat resa:rolleyes:
Hoppas någon annan kan utyttja det här - inte lika billigt som Sterlingpriserna, men på sommarlovet och direkt ut i övärlden!
/Marianne
Satt här endast för skoj skull och kollade Sterlingsidan, har man möjlighet att åka till Aten från Stockholm den 16:e augusti i så fall flyger man för 0:-, 504 kr tillkommer i skatter.
Det är väl nästan oslagbart?
Kan det vara sant?
// Helén
Vi åker för 149 kr/person, inklusive skatter, till Karpathos 27/7 med Apollo.flabb_flab
Måste vara en ren förlustaffär för dom.
/Jonas
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.