handdator

Visa fullständig version : På fredag natt!


Frappe
2006-06-06, 11:57
Bär det av mot Grekland och första stopp blir Dortumnd för att heja fram Sverige till seger!? _B-anana Nästa stopp blir i Österrike och sen Garda sjön i Italien, såg just på grekiska nyheterna att Italien är täckt av snö!! :mad: är hela världen upp och nervänd? Sen båten från Ancona över till Patra! Så idag måste jag ta tag i packandet Ang_elx kanske på tiden.... återfärd till Sverige blir innan skolan startar.
Ha det gott alla och trevliga resor!

Hälsningar Camilla klapp_klap bye_bye bye_bye

Lissi
2006-06-06, 12:27
Åh så skönt det låter! Allt utom snön, menar jag förstås...;) Ha en fin sommar!!:cool:

Lissi

Tom
2006-06-06, 20:54
_B-anana Nästa stopp blir i Österrike och sen Garda sjön i Italien, såg just på grekiska nyheterna att Italien är täckt av snö!! :mad: är hela världen upp och nervänd? Sen båten från Ancona över till Patra!


Hej på ER !
Det är nästan man får rysningar i kroppen när man läser er resplan !

1991-1995 gjorde vi fem resor med Mc till Grekland.

Vi tog natt färjan Trelleborg-Rostock. Därefter ca:100mil till Österike med övernattning i Innsbrucktrakten.

Sen 65 sega mil till Ancona, ibland tog vi omvägen över Gardasjön ! Mycket sevärt, fina hojvägar m.m.

Överfarten till Grekland gick med Minoan Lines,där övernattade man på soldäck med luftmadrass.


Sen hade man 5veckors frihet på Mc:n i Greece.

Efter ca:50resor till Grekland med, charter, flygstol, bil bl.a, är det resorna med Mc:n man minns mest !!!

Mvh Tom & Bodil

Kalimera
2006-06-06, 21:02
Bär det av mot Grekland och första stopp blir Dortumnd för att heja fram Sverige till seger!?
Du får heja för oss alla Camilla! Trevlig resa! bye_bye

CarinaN
2006-06-06, 21:06
Trevlig Resa!!!!!

bye_bye bye_bye bye_bye

Zanét
2006-06-06, 21:15
Trevlig resa! :D

//Zanét bye_bye

Riitta
2006-06-06, 21:53
Trevlig resa önskar jag också:)

Riittabye_bye

Frappe
2006-06-08, 09:00
Tack för lyckönskningarna, garanterat ska vi ha en bra resa, vore svårt annars! flabb_flab flabb_flab flabb_flab


Camilla bye_bye

Hasse
2006-06-08, 09:03
Bär det av mot Grekland och första stopp blir Dortumnd för att heja fram Sverige till seger!? _B-anana



Se till att vinka med en svensk flagga så kan vi kolla efter dig i TV Ang_elx :rolleyes: ;) :D

Ha det bäst !


Hasse :cool: