handdator

Visa fullständig version : Tack för TÅRTAN!!


Brige
2005-04-14, 00:54
I kväll har jag bakat den som vi ska äta i morgon,(torsd. 14/4). Den blev rätt bra tror jag,ser läcker ut i alla fall:p
Eftersom dottern fyllde 12/4 så firar vi lite tillsammans, ska äta lite gott och mysa. Mmmm, jag njuter så av att hon, än så länge, finns i min närhet. Snart bär det av till Naxos igen, men "bara" för 16 dagar så hon kommer tillbaka:)

Nu ska jag sova. Godnatt!!
Brige

kari
2005-04-14, 08:55
Ha en riktig koselig fødselsdag, Brige :D
Håper tårtan smaker kjempegodt :p

:) Kari

Brige
2005-04-14, 21:15
Tack ska ni ha, alla som skickat glada grattishälsningar till mej:)
Vi har haft en väldigt trevlig eftermiddag o kväll. Maten blev smaskigt god och tårtan likaså:p Det är dotterns absoluta favorit så glädjen var extra stor:) Tänk att en tårta kan ge så mycket glädje;) Nästan som när hon var litet barn, men vi är nog lite "barnsliga" i vår glädje, dottern o jag:D:D
Härlig dag, med solsken, och andra trevligheter. Nu är det vanlig vardag igen och det är också trevligt:rolleyes: Och snart är det helg:D och då har kanske mina kärnor från Mikke kommit så jag kan ägna mej åt frösättning:confused:
//Birgitta

Mikke
2005-04-19, 09:05
Hej!
Har frö-brevet kommit än??
Mvh,
Mikke

Brige
2005-04-19, 19:21
Hej!
Har frö-brevet kommit än??
Mvh,
Mikke

Oh yes!!:) Jag har just skickat stort TACK till din vanliga e-adress:):) Brevet kom i går o till helgen ska de små liven få komma ner i jord så får jag se om det spirar så småningom:confused: Ska båda sorterna blötläggas över natten för bättre grobarhet:confused: undrar; (fast var för sej så jag inte blandar ihop arterna)
-"Green-finger-Brige";)