handdator

Visa fullständig version : Rekord

Brige
2006-06-03, 20:18
Nu har jag slagit rekord, i alla fall mitt eget;) Jag är "packad o klar" och tåget går inte förrän kl.13:00 i morgon. Jag som brukar fnatta omkring i absolut sista minuten och "Ôscha" och fundera över, om jag ändå inte glömt något:confused:
Nu sitter jag här framför datorn, lugn och avslappnad, till lisa för min själ och makens nerver:):D
Nu kan jag ju inte garantera att det vanliga fnattet uteblir, ovan som jag är att ha allt klart, men det borgar ändå för en lugnare avfärd än vanligtflabb_flab
Gullig granne har, dessutom, bjudit in oss på brunch i morgon innan vi far, så det kommer bara att bli två kaffekoppar att diska. Wow, vilken lyx:p
Katterna ska skjutsas till "kollo", (tack, Ink, för denna strålande benämning på kattpensionat), och det tar inte mer än drygt en timmeAng_elx Se´n såbye_bye
Nedräknaren visar nog inte mer än 18 timmar nu, skulle jag troklapp_klap

Bästa Pingsthälsningar till er alla, från ett Hälsingland med ömsom solglimtar, ömsom regnskurar.
//Birgitta

Lissi
2006-06-03, 20:39
Så härligt det låter!
Det Du upplever är nog den härligaste känslan inför en resa...När allt är fixat med blommor, post och ev husdjur, och bara den där sköna känslan av SNART... infunnit sig...Då är man ju mentalt redan på väg....

HA det så JÄTTEGOTT!!!

Lissi - som har sitt kvar!!

Brige
2006-06-03, 21:14
Så härligt det låter!
Det Du upplever är nog den härligaste känslan inför en resa...När allt är fixat med blommor, post och ev husdjur, och bara den där sköna känslan av SNART... infunnit sig...Då är man ju mentalt redan på väg....

HA det så JÄTTEGOTT!!!

Lissi - som har sitt kvar!!

Det ÄR härligt:) Och just känslan att vara klar med allt, i så här god tid, är helt ny för mejflabb_flab Kloka ord du kommer med! Jag ska försöka minnas den här känslan till nästa resaAng_elx så kanske jag kan vara lika dicsiplinerad då:confused::rolleyes::cool:
Nåväl, att ajg sditter här, just nu, är ju ett tecken på total avstressning.
Bästa hälsn. från oss båda!/Birgitta, i luften om sisådär 20 timmar