handdator

Visa fullständig version : Till alla som snart åker........


Brige
2006-06-02, 23:54
.............. vill vi önska en härligt underbar och ljuvlig vistelse i vårt andra hemland:)
Ha det så väldigt bra allihop:)_B-anana
Till er, som får vänta till i höst;
gråt ickesnyft_drop, utan hav tröst:)
ty tiden går så fort så:cool:, ibland i alla fall:(Ang_elx
och snart är det nog en underbar svensk sommar här hemma ändåklapp_klapklapp_klap
//Birgitta

BrittM
2006-06-03, 08:38
Tack för det, Birgitta!

Vi åker till Karpathos om 4 dagar, 21 timmar och 36 minuter och jag längtar nästan ihjäl mej!! Sen när vi kommer hem 15.6 är det nog sommar här också. Det jag saknar i Grekland är våra ljusa nätter men det ska bli härligt att byta ljusa, kalla mot mörka, varma under en vecka.

Britt, Åland

Marianne
2006-06-03, 09:07
Ha en riktigt skön semester, B&U!
Kommer att tänka på er när ni åker runt där nere på en av våra favoritöar!
Hälsa södra Kreta från oss!

M&Jbye_bye

Riitta
2006-06-03, 11:41
Hej B o U:) Önskar er en trevlig semester också. Hoppas ni träffar på några kalimeror i år också :D Vi har minder än 40 dagar kvar,men det går fort:)

Riittabye_bye

Lissi
2006-06-03, 12:12
Jag sa just det i morse när jag vaknade till en mulen dag med småregn att NU ÄKER MASSOR AV KALIMEROR TILL GREKLAND PÅ LÖPANDE BAND!!snyft_drop Bara lite avundsjuk blir man!
Var är den svenska sommaren??

HA det så himla skönt allihop!!

Kram
Lissi - som har knappt 40 dar kvar....

Brige
2006-06-03, 21:27
Ha en riktigt skön semester, B&U!
Kommer att tänka på er när ni åker runt där nere på en av våra favoritöar!
Hälsa södra Kreta från oss!

M&Jbye_bye
Jag LOVAR, vi ska tänka mycket och ofta på er. Att hälsa till södra Kreta är en självklarhetflabb_flab Vet du? Jag hade "visitkortet" kvar från vår vistelse i Elafonissi för flera år sedan. Det visade sej vara SAMMA ställe som det du tipsade omflabb_flab:D Men vi bodde i ett av husen bakom tavernan. Har nu skrivit dit rätt tele.nr.
B§U//Birgitta

Brige
2006-06-03, 21:29
Hej B o U:) Önskar er en trevlig semester också. Hoppas ni träffar på några kalimeror i år också :D Vi har minder än 40 dagar kvar,men det går fort:)

Riittabye_bye

Tack vännen! Och vi sak hålla ögonen öppna efter andra Kalimeror oxå.
40 dagar trillar nog iväg så snabbt ska du se. Hälsa fam.
/Birgitta

Marianne
2006-06-03, 23:31
Jag hade "visitkortet" kvar från vår vistelse i Elafonissi för flera år sedan...
Tänk om man vaknade upp i Elafonissi i morgon bitti... - det skulle inte vara så dumtAng_elx
- men vi skal visst få SOL och "sommar" här i morgon också, så vi åker upp till "våran kust". Men Elafonissi är det ju inte, och något bad blir det helt säkert inte - även om det är PINGST!

Marianne - med en VACKER halvmåne rakt utanför fönstret (och det med månen, Birgitta, det har du "tajmat" perfekt, tänk så vackert den kommer att lysa för er över det Libyska havet de kommande veckorna!)