handdator

Visa fullständig version : Kan man låta bli att trivas i Grekland?


Katharina
2006-06-02, 21:51
Någon som besökt någon plats i Grekland och inte trivts? Jag har många öar kvar att besöka och på fastlandet har jag bara varit i Aten, men de ställen jag varit på hittills (några är det i alla fall) har alla varit bra. Går det att inte trivas i Grekland? Ibland undrar jag om det är möjligt, själv hittar jag alltid något på varje plats som är bra med just det stället. :)

ulrikas
2006-06-03, 12:09
Någon som besökt någon plats i Grekland och inte trivts? Jag har många öar kvar att besöka och på fastlandet har jag bara varit i Aten, men de ställen jag varit på hittills (några är det i alla fall) har alla varit bra. Går det att inte trivas i Grekland? Ibland undrar jag om det är möjligt, själv hittar jag alltid något på varje plats som är bra med just det stället. :)

Hej!

Jag håller helt med dig. Det är många som inte har trivts i Analipsi och jag blir så förundrad! Jag trivs vart jag än kommer i Grekland, vissa ställen kanske är bättre än andra men jag har inte varit någonstans där jag inte har trivts! Jag gör som du, hittar något positivt med varje ställe. Även om stranden inte är den bästa eller hotellägaren är speciell så trivs jag! Atmosfären, maten, människorna, värmen får mig att trivas! Analipsi är en av mina favoritöar för att vi hade det helt underbart där! Varmt och skönt, nöjda barn, min 71-åriga mamma var med, god mat, trevliga bekantskaper osv. Man måste vara positiv, det är min filisofi!

Ulrikas, Thassos om 9 dagar(VET att jag kommer njuta av den ön)