handdator

Visa fullständig version : Man blir glad...


Kalimera
2006-06-02, 20:08
Jag fick precis ett sms från två tjejkompisar som är på Amorgos för första gången. Jag har babblat så mycket om denna fantastiska ö att de till sist föll för trycket och åkte dit. Nu har de varit där två dagar och är redan helt sålda. Så här stod det i sista sms:et:

Vilken underbar pärla i Medelhavet Amorgos är! Idag har vi kört moppe och bla badat vid Mouros. Fantastiskt! Amorgos är som att befinna sig i en meditation!

Så glad man blir när ens rekommendationer träffar så rätt. Gissa om jag längtar till i höst när jag återigen får beträda paradisets jord. :D

Hellen
2006-06-02, 20:13
Vi hoppas också bli förtjusta i denna pärla när vi i mitten av juli skall besöka Amorgos för första gången.
Hoppas inte vi lagt ribban för högt. Vi förväntar oss bra snorkling lugn och ro samt kristallklart vatten, resten blir bonus...

// Helén

jesper86
2006-06-03, 11:18
Jag var på Amorgos förra sommaren med familjen och blev helt såld på ön. Nu skall jag och två av mina kompisar ut och båtluffa och en vända till Amorgos är ett måste.

Jag är helt säker på att de INTE kommer bli besvikna. _B-anana

< 6 dagar, 20 timmar tills planet lyfter >

Kalypso
2006-06-03, 18:21
Och mina förväntningar stiger ännu mer, hoppas nå Amorgos runt 7-8 juli. Ska bli så spännande att äntligen själv få uppleva den här "magiska" platsen. Har dessutom gott om tid så det blir minst en vecka där. Fortfarande i valet och kvalet om Katapola kontra Egiali. Nu så här när säsongen nästan är i gång, är det någon som har mer kläm på om det går båtar mellan Santorini och Amorgos?
Tänker stanna några dagar på Naxos på hemvägen men det vore toppen om man kunde ta sig direkt till Amorgos från Santorini på ditvägen.
Och en sak till: bästa stället på Amorgos att kolla fotbolls VM? Någon som har tips? Kanske det får bli avgörande i valet mellan Katapola och Egialiflabb_flab

Janérik
2006-06-04, 01:00
Jag fick precis ett sms från två tjejkompisar som är på Amorgos för första gången. Jag har babblat så mycket om denna fantastiska ö att de till sist föll för trycket och åkte dit. Nu har de varit där två dagar och är redan helt sålda. Så här stod det i sista sms:et:

Vilken underbar pärla i Medelhavet Amorgos är! Idag har vi kört moppe och bla badat vid Mouros. Fantastiskt! Amorgos är som att befinna sig i en meditation!

Så glad man blir när ens rekommendationer träffar så rätt. Gissa om jag längtar till i höst när jag återigen får beträda paradisets jord. :D

Hmm, SMS till dej, det är ju inte lätt. Jag vet att jag hade ett GSM-nummer till dej tidigare men som jag har förstått så har du inte kvar det numret längre och då är det ju inte så jäkla lätt att skicka hälsningar.
Nu menar jag ju inte att du ska offentliggöra ditt telefonnummer till alla här på Kalimera, eller det kanske jag menar Ang_elx men hur som helst så vore det ju kul om många kunde höra av sej till dej och du kunde vidarebefodra det som kommer in. Hmm, blir ju inte lätt för dej detta och kanske inte så roligt heller om många börjar ringa dej men du kan väl inte annat än hålla med om att det vore kul med en massa hälsningar från Grekland just då du inte har tid att vara där.

Mvh Janérik