Visa fullständig version : Bildgåta 5839 - Volkan Cinema på Santorini
Var kan man se det här glädjepillret?
https://www.kalimera.nu/forums/picture.php?albumid=726&pictureid=24660
Kanske lite svårt så en liten hjälp på vägen, det är inte Agathonissi.
Ozogott :)
El Gringo
2024-10-14, 12:22
Kamari, Santorini?
Kamari, Santorini?
Hmm, det var ju inte så svårt men många öar eller bya går ju bort :rolleyes:
Santorini är rätt klapp_klap men inte Kamari.
Var på Santorini och när det var så lätt, vad heter biografen?
sjöborren
2024-10-14, 16:36
Skiathos …:rolleyes: nyss vaknat …:cool:
Skiathos …:rolleyes: nyss vaknat …:cool:
Helt okå att vara nyvaken och det är på Santorini som El Gringo gissade ;)
Frågan om var och bonuspoängen för vilken bio Mamma Mia visas på är inte löst.
Kalimera
2024-10-15, 15:33
Kan det vara i Oia?
Kan det vara i Oia?
Nej det är inte Oia heller.
Ja, nu var det Santorini, men om vi förhåller oss till den ursprungliga frågan, - VAR man kan se denna film så är det för mig där jag såg den, - på Skiathos. flabb_flab
Vi såg båda filmerna däruppe på taket, under samma resa. Den gamla med live-underhållning som var helt fantastisk, parallellt med själva filmen. Den andra, som då var helt ny, några dagar senare, (utan live-underhållning) var rena sömnpillret i jämförelse flabb_flab.
//Conny :)
Ja, nu var det Santorini, men om vi förhåller oss till den ursprungliga frågan, - VAR man kan se denna film så är det för mig där jag såg den, - på Skiathos. flabb_flab
Vi såg båda filmerna däruppe på taket, under samma resa. Den gamla med live-underhållning som var helt fantastisk, parallellt med själva filmen. Den andra, som då var helt ny, några dagar senare, (utan live-underhållning) var rena sömnpillret i jämförelse flabb_flab.
//Conny :)
Ja så kan man givetvis tolka frågan flabb_flab Det får bli bonuspoäng på det klapp_klap
Någon som kan gissa sig till i vilken ort på Santorini som affischen satt?
Kamari och Oia är redan tagna men fel.
Getpinglan
2024-10-15, 18:53
Min googling gav Volkan Cinema i Firostefani utanför Fira. Min favoritplats alla kategorier, där skulle vilja vara och se de fantastiska höst-solnedgångarna.
🌋🧿
/Getpinglan
🐐🔔
Min googling gav Volkan Cinema i Firostefani utanför Fira. Min favoritplats alla kategorier, där skulle vilja vara och se de fantastiska höst-solnedgångarna.
🌋🧿
/Getpinglan
🐐🔔
Affischen satt någonstans mellan Fira och Firostefani och filmen visades mycket riktigt på Volkan Cinema klapp_klap
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.