handdator

Visa fullständig version : Vad tar du med i din Mp3-spelare?


Carina64
2006-05-30, 00:08
Det tycker jag att är en viktig del av resan, att planera musiken.
Vad tycker ni att passar på en solig strand?
Carina

inkfish
2006-05-30, 00:15
Jag har inte ens tänkt ta med min!

Jag har med min lilla reseradio i stället, att lyssna på grekisk lokalradiomusik på en halvtaskig kanal hör liksom till:o

xenos
2006-05-30, 06:00
Jag har med min lilla reseradio i stället, att lyssna på grekisk lokalradiomusik på en halvtaskig kanal hör liksom till

Så ska det låta även min nya K750i!

Lefteris

martinifk
2006-05-30, 19:17
Grekisk musik förstås, reagge och lite 80-tal också:)


Martinifk nu tillbaka efter några härliga dagar i vår stuga utanför Göteborg

Moster
2006-05-30, 22:17
60-tals musik! :) OK, en o annan låt från tidigt 70-tal finns där oxå.

Moster, som kom hem från en veckas vistelse i Grekland för ganska exakt tre dagar se'n snyft_drop

CamillaN
2006-05-31, 08:45
[quote=
Jag har med min lilla reseradio i stället, att lyssna på grekisk lokalradiomusik på en halvtaskig kanal hör liksom till:o[/quote]

Samma här, så gör jag med.
/Camilla.

Lissi
2006-05-31, 09:04
Jag har ingen MP3 så det blir lite musik i grekisk radio uppblandat med all reklam, som man lär sig mycket grekiska på med all upprepning. Allt avlyssnat via hörlurar till telefonen.....
Fast den ljuvligaste musiken är de ljud som finns på stranden..Vågbrus, sorl, trädsus , motorbåtsknatter etc....


Lissi - som ju INTE svarade på frågan som ställdes....

Maggan1
2006-05-31, 11:36
Det tycker jag att är en viktig del av resan, att planera musiken.
Vad tycker ni att passar på en solig strand?
Carina

en mix ...KENT & COLDPLAY är ett måste för mig - sedan blandat.....har radio i min spelare, så då rattar man in en bra grekisk kanal :)


bye_bye

Ella
2006-05-31, 12:18
Ingen alls. Jag tycker att det räcker så bra med de vanliga grekiska ljuden - vågskvalp och barnrop och tantskrik och moppeknatter och cikadagnissel.

lemon
2006-05-31, 15:35
Just moppeknattret är undervärderat som greklandsljud...

En låt som var maffig att ha i hörlurarna ifjol när man satt på akterdäck på Blue star var Vangelis "Chariots of fire". Passade stämningen alldeles perfekt.

Soundtracket till "Det stora blå" ska med nästa gång.

På mp3 finns annars Depeche mode, Kent, Pet shop boys. Två veckor utan dem är nog inte möjligt.

/Magnus

Riitta
2006-05-31, 18:57
Jag gör som Inkfish,tar med min lilla reseradio och lyssnar på lokalradio, dodeka med all härlig reklam och massa telefonnummer:D

Riittabye_bye