handdator

Visa fullständig version : Hvilket hotell skal jeg velge?

Malinmor
2006-05-29, 17:43
Jeg har flybilletter til Chania 27 juli med min mann og mine barn på 5 og 12 år. vi har venner som skal bo i Platanias og Aghia Marina, men de reiser med charter.

Jeg har sendt mail til noen hotell, og forstår det slik at det begynner p haste med å reservere hotell.

Blir kjempeglad om noen har noe å fortelle om hotellene nedenfor, eller om noen har et hotell de anbefaler sterkt!

Hjelp meg da, jeg klarer ikke å bestemme meg:rolleyes:

Folia Hotel
Odysseus
Oscar Suites & Village
Espiredes maisonettes
Archipelagos

Maggan1
2006-05-29, 19:47
Har selv bookat boende på Oscar suites - men har ikke vart der tidligare så kan ikke sige deg om det er bra eller ikke....reiser ikke förrän 24 juni :) men vi syns det såg grei ut....uansett GOD FERIE

bye_bye

Malinmor
2006-05-29, 21:15
Har selv bookat boende på Oscar suites - men har ikke vart der tidligare så kan ikke sige deg om det er bra eller ikke....reiser ikke förrän 24 juni :) men vi syns det såg grei ut....uansett GOD FERIE

bye_bye

Ja, jeg syntes det så veldig koselig ut der..
God ferie tul deg også;)

Malinmor
2006-06-02, 17:00

bye_bye

Da har vi også booket på det hotellet i slutten av juli. Så finest ut der, så da får man bare håpe....:D

Maggan1
2006-06-05, 08:37
Mailar over info til dere etter ferien :)