handdator

Visa fullständig version : Grattis Kastrup!


Elisabet
2006-05-29, 15:09
Från Swedish Business Travel Associations (SBTA) hemsida:

Kastrup är Europas bästa flygplats

För tredje året i följd har Kastrup utsetts till Europas effektivaste flygplats. Det är Air Transport Research Society som står bakom rankingen.

Nyhetsbyrån Ritzau skriver att det är såväl ekonomisk effektivitet som passagerarnas betyg på flygplatsen som värderas.

2006-05-29
Air Transport Research Society

Lissi
2006-05-29, 17:20
Jag håller med! Suveränt effektiv incheckning.....de tre ggr jag åkt därifrån sista året...Bara priserna på matställena är att klaga på, men det beror ju på valutan.....:(

Lissi - som snart ska dit igen...

inkfish
2006-05-29, 17:22
Grattis Kastrup...? Har du fått jobb på deras marknadsavdelning eller?

flabb_flab

Jag har flugit därifrån ett par gånger och håller med om att allt funkat otroligt smidigt.

ricky
2006-05-29, 17:26
Jag håller med! Suveränt effektiv incheckning.....de tre ggr jag åkt därifrån sista året...Bara priserna på matställena är att klaga på, men det beror ju på valutan.....:(

......Och så är det lite långt att gå när man flyger från terminal 3:)

Lissi
2006-05-29, 17:28
Man går med så lätta steg, när man ska resa till Grekland!!!:D :D

Lissi

Maggan1
2006-05-31, 10:34
Man går med så lätta steg, när man ska resa till Grekland!!!:D :D

Lissi


sant som det är sagt flabb_flab - bara 24 dagar kvar till dessa lätta steg på Kastrup klapp_klap

bye_bye

Marianne
2006-05-31, 10:44
...Bara priserna på matställena är att klaga på, men det beror ju på valutan.....
Nej, det är nog inte bara valutan. Vi har slutat att ens dricka kaffe på Kastrup för länge sedan, även om vi betalar med "rätt valuta";). Det är verkligen allt för dyrt att få något i matväg på Kastrup!

Lissi
2006-05-31, 11:15
Nej, det är nog inte bara valutan. Vi har slutat att ens dricka kaffe på Kastrup för länge sedan, även om vi betalar med "rätt valuta";). Det är verkligen allt för dyrt att få något i matväg på Kastrup!


Det var skönt att höra att även ni tycker det som ändå betalar 25-30% mindre än vi gör!:)

Måste bara berätta om den fina "service" vi fick när vi hämtade biljetter vid automat för första gången i dec 2005 när vi skulle på bröllopsresan..En grekisk tjänsteman(kvinna) kom fram och hjälpte oss och såg att det var Aten vi skulle till..Hon blev så glad och undrade varför vi skulle dit denna tid på året..Hon var därifrån...Vi berättade att det var bröllopsresa och då fick vi varsin stor kram av henne och hon fixade biljetter så snabbt och sa vilken kö till bagageinlämningen som var snabbast! Gulligt!

Lissi - som gillar Kastrup ändå trots dyrt kaffe!

kize
2006-06-02, 23:37
Jo, nog är det fart på Kastrup alltid. Satt där ikväll på väg hem från en tjänsteresa och tittade på människor som passerade. Mycket intressant!
Såg en tjej som hade med sig en inpackad Jysk-madrass och mindes en tidigare tråd här på Kalimera om grekiska madrasser. Log lite för mig själv när jag såg henne passera.
Några minuter tidigare såg jag ett gäng killar som kom ut från ankommande- med grekiska platskassar i händerna.

Det är inte utan att man får hemlängtan! Nu är det bara 16 dagar kvar tills vi sitter på Kastrup o väntar!!!

Kicki