handdator

Visa fullständig version : Boende vid Agia Anna, tips önskas


anafi05
2005-04-11, 18:10
Vi kanske åker till Naxos en vecka under vår båtluff och då vill jag absolut bo i Agia Anna eftersom jag var där 1980!! (senast) och vill se hur mycket det har förändrats (enormt, antar jag). Jag minns dock stränderna som fantastiska. Är det någon som kan rekommendera ett trevligt boende för tre personer, två vuxna och en sjuåring? Vi tycker om familjeställen och vill gärna ha fin utsikt. Vad ska vi räkna med att betala i slutet av juni, början av juli??

Stina
2005-04-11, 18:55
Hej!
Vill varmt rekommendera "Stellas apartments", där vi bodde förra sommaren!
Stellas ligger mitt i mellan Agia Anna och Plaka.

Vi hade en stor lägenhet(sängplatser för fyra vuxna) med terass och vi betalade 30 euro per natt(september)
Vi trivdes mycket bra hos Stella och hennes familj. Stella har planterat så fina blommor överallt och även en liten grösaksodling finns.
Lägenheterna är fina och välstädade och stranden ligger ca 30 meter bort(man går bara över en liten grusväg)
Det finns en liten minimarket strax intill samt ett par tavernor.
Om man går ett par hundra meter är man i Agia Anna och där ligger bland annat den mycket trevliga tavernan "Gorgona".
Stranden som sträcker ut sig utanför Stellas är helt underbar!
På kvällen kan man lyssna på vågorna som sakta rullar in...

Mvh. Stina

Ia
2005-04-11, 23:10
Anbefaler gjerne Fannis Studios som ligger i Agia Anna.
En liten vei i mellom hotellet og stranden, men ber du om rom nr. 1 så får du en stor deilig terasse hvor du kan rope ned til de som evt. er på stranda mann/barn.
Nr. 1 er et tresengs rom med kjøkkenkrok.
Fax.2285042082

Tror vi betalte 35 eoro i midten av Juni, men det var for to leiligheter, barna bodde i en annen leilighet mens vi bodde i nr. 1.
Vil tippe dere får den for mellom 25 og 30 Euro.


Ia

anafi05
2005-04-25, 17:21
tack så mycket för svaren. Båda alternativen låter bra, jag tar gärna emot fler förslag.