handdator

Visa fullständig version : Bokat och betalt!


karinafp
2006-05-26, 14:17
Så var det då dags igen... Vinterns musikresa till Aten är bokad och betald! Vi reser ner den 2 januari och kommer tillbaka den 7. Resorna blir längre och längre... Ang_elx Någon mer som tänker komma med? ;)

Riitta och Karin _B-anana_B-anana_B-anana

Riitta
2006-05-26, 14:24
Vi är väl inte kloka. På fem minuter var det bestämt och bokat och betalt:o _B-anana

Riittabye_bye

Frappe
2006-05-26, 14:38
Snacka om framförhållning! Vilka flyger ni med?? vore kul och haka på ska kolla klapp_klap klapp_klap

Camilla

karinafp
2006-05-26, 15:08
Vi åker med SAS. Det var det enda alternativet där vi kunde träffas på halva vägen och åka sista biten tillsammans. Så vi ses i München den här gången! bye_bye

Ivi
2006-05-26, 18:12
Uj, uj! Nu satte ni griller i huvudet på mig...Och jag som hade precis börjat den mentala förberedelsen till Karpathos-veckan i juni :eek:

Ivi
-måste nog kolla läget i mina fonder först...inte så muntert efter den senaste tidens utveckling på börsen :(

Marianne
2006-05-26, 19:57
Vi är väl inte kloka.
MYCKET kloka, heter det, Riitta!
Verkligen härligt att ha sådana bokningar att se fram emot.
Trevlig resa!

Marianne - utan en enda bokning__D

Frappe
2006-05-26, 22:28
OK jag ska se vad jag kan göra! Vore riktigt kul Ang_elx jag kan riktigt se dig Karin och mig på scen dansandes med Remos _B-anana För han förväntar sig ju att vi är där.....klapp_klap

Camilla

karinafp
2006-05-26, 23:23
jag kan riktigt se dig Karin och mig på scen dansandes med Remos _B-anana För han förväntar sig ju att vi är där.....klapp_klap


Givet, Camilla! Hur skulle det se ut annars? ;) _B-anana_B-anana_B-anana