handdator

Visa fullständig version : Hjälp


Ma-Pia
2006-05-26, 11:03
Är det nån som vet något om Posedonia i skala Potamias:confused: . Vart det ligger nära till stranden eller inte? Har inte rest utan charter förut utan känner mej verkligen som nybörjare:o . HJÄLP nån snällasnyft_drop
Åker i augusti_B-anana

ulrikas
2006-05-26, 20:58
Hej!

Åker om 17 dagar till Skala potamias, skall hålla utkik om jag hittar ditt hotell! :)

/Ulrika

Ma-Pia
2006-05-27, 19:20
Tack jätte gulligt. Vad skönt det låter med 17 el 16 dagar blir det ju idag. Ha det så skönt hoppas att höra av dej. Vi åker ju inte förrän aug.
/Pia

ulrikas
2006-05-27, 21:40
Självklart skriver jag om våra upplevelser när vi kommit hem! Är nyfiken på Thassos och längtar snart ihjäl mig! 16 långa dagar kvar :)

Ma-Pia
2006-05-28, 22:15
Du 16 dagar går fort, jag (vi) är oxå nyfikna på Thassos. Men vi har 70 dgr kvar men den som väntar på något gott, o så hinner jag ju få lite tips från er andra. Ha det bra o lycka till. Jag längtar efter värme o salta bad.: )

ulrikas
2006-05-29, 13:51
Du 16 dagar går fort, jag (vi) är oxå nyfikna på Thassos. Men vi har 70 dgr kvar men den som väntar på något gott, o så hinner jag ju få lite tips från er andra. Ha det bra o lycka till. Jag längtar efter värme o salta bad.: )

Vilket bolag åker ni med? Vi åker med apollo! Ska bli skönt att få lite värme efter denna höstliknande vår flabb_flab

Ma-Pia
2006-05-29, 16:25
Vi åker med Apollo också, mitt problem eller vad man ska kalla det är att vår äldsta dotter (22) bestämt sej för att åka med oss hon har inte firat semester med oss på tre år. Hon har bott i England o nu är hon i Australien kommer hem på torsdagkväll. I alla fall så köpte hon en flygstol tur o retur så nu får vi se hur det går med boende är lite knepigt med hur man betalar till grekland :confused.
Det löser väl sej.: ) /Pia

Ma-Pia
2006-06-02, 11:07
_B-anana Känns lite konstigt att svara sej själv men nu har det löst sej med hotell till dottern kanske inte det billigaste men väldigt trevlig manager. HEPIH i skala potamias. Det kommer bli kanoners.klapp_klap flabb_flab

ulrikas
2006-06-03, 12:25
Hej. Vi är ju fyra familjer som åker. Två familjer bor på Nama, en på Hera och en på Apostolidi! Ska bli SÅ spännande. Meddelar hur vi har haft det när vi kommer hem!

/Ulrika