handdator

Visa fullständig version : Halsningar fran Aten


Eirini
2006-05-26, 09:09
Halsningar fran ett varmt Grekland. Det har plotsligt blivit jattevarmt, igar var det sakert +35 grader.Varmt for att vara maj! Havet har en perfekt temperatur och man kan ligga i och simma tills fingrar och tar ar skrynkliga som russin. Var vid en underbar strand pa Pelelonessos i helgen! Kristallklart vatten, grona cypresser och fagelsang! Havet var stilla och vi sag nagra delfiner. Maj ar nog den finaste manaden i Grekland!

"Erini"

Elisabet
2006-05-26, 09:36
Ja jag såg på väderkartan igår att det var så varmt i Aten, men inte i andra delar av Europa. Paris hade bara 9 till exempel :eek:

Så härligt för er! Förhoppningsvis drar sig värmen uppåt nu. Ända hit :)

inkfish
2006-05-26, 11:59
Vad härligt det låter! Jag fick sms från Karpathos sent i går eftermiddag, där var det 30 gr i skuggan på altanen:)

Riitta
2006-05-26, 14:37
Hur skall det då bli i juli:o Trevlig fortsättning i allafall:)

Riittabye_bye

Eva L
2006-05-26, 14:49
Jättebra. Jag vill ha varmt både i luft och hav och hoppas slippa förra Greklandsresans kalla vindar.

Eva

NewAnn
2006-05-27, 00:15
Halsningar fran ett varmt Grekland. Det har plotsligt blivit jattevarmt, Havet var stilla och vi sag nagra delfiner.
"Erini"

Va härligt det låter både värme och ett stilla hav med delfiner...Mvh Ann som längtar till havet och att någon gång få se vilda delfiner.