Logga in

Visa fullständig version : Läget, läget å läget!

Kajja
2022-12-04, 00:43
Sen sittning ikväll;) Har noterat att kvällströttheten numera infaller vid 7-halv 8.
Sen blir man bara piggare ju längre man är uppe. Är det så att åldras så är jag gärna med i den klubben_B-anana Alltså denna tysthet..värmeljus och just den musik man vill höra..🙏
Anyway..
Har fått en enorm tillbakalängtan till Zakynthos..därav mina senaste inlägg därifrån.
Här bodde vi strandnära..ja tillomed utan strand!
Fyra trappsteg så var man i havet. Åh vad jag älskade detta boendet!
Numera är det ett "lyxhotell" och finns inte som charterutbud.

https://www.kalimera.nu/forums/picture.php?albumid=2063&pictureid=23107
/ Kajjabye_bye

Netwolf
2022-12-04, 06:29
Där hade man gärna suttit :)

Kajja
2022-12-04, 08:34
Grubblat över vad hotellet hette och till slut kom jag på det. Denise Beach! Det ser verkligen annorlunda ut idag.
/ Kajja bye_bye

sjöborren
2022-12-04, 17:45
Hos oss infaller kvällströttheten vid olika tidpunkter. Om min man överraskar med en ouzo -eller två - sover jag snart gott i tv-fåtöljen. Annars brukar John Blund knacka mig på axeln strax före midnatt. :)

Catlady
2022-12-04, 21:15
Det ser väldigt mysbart ut, plums i havet på direkten! Det gillar jag, var det långgrunt? Tycker själv om när man går en liten bit och sen: simmadags :)
Är en "creature of the night" kommer sällan i säng före 2, tur att man är pancho och kan sova på morgonen istället;) :) Välkommen i klubben, Kajja! Att bli äldre är inte fel, så länge man får vara någorlunda pigg i kropp och själ.....
Catlady, som gillar att vara pancho och styra sin egen tid..... lite lyx efter 42 år i arbetslivet!