Visa fullständig version : Billigt rum i Panteli på Leros
Sol och hav
2022-11-13, 13:22
Hej!
Är det någon av er som har mejladress till något enkelt billigt boende i Panteli? Jag tycker det är svårt att hitta något enklare rum. Det verkar dyrt att hyra där. Är ute efter ett enkelrum.
Jag har mejlat några men de har nog semester nu efter säsongen.
Maria
Kalimera
2022-11-13, 13:39
Är det någon av er som har mejladress till något enkelt billigt boende i Panteli? Jag tycker det är svårt att hitta något enklare rum. Det verkar dyrt att hyra där. Är ute efter ett enkelrum.Vi har bott på Kavos en gång, det är ett enklare ställe med perfekt läge.
Bild och mejladress finns här (https://www.leros.gr/en/leros-apartments-studios-accommodation/81-panteli-leros-accommodation-apartments-hotels/275-kavos-studios-apartmens-leros.html).
De har även en FB-sida (https://www.facebook.com/kavosapartmentsleros/).
Sol och hav
2022-11-13, 16:41
Tack! Så konstigt, jag har varit inne på den sidan utan att ha hittat mejladressen!🤪
Nu har jag mejlat dem.
Facebook har jag inte!🤪
Maria
Kalimera
2022-11-14, 13:35
Tack! Så konstigt, jag har varit inne på den sidan utan att ha hittat mejladressen!🤪Nu har jag mejlat dem.Hoppas du får svar också. :)
Sol och hav
2022-11-14, 14:44
Ja de har rum för 50E. Jag hade önskat att hitta ett billigare boende. Panteli verkar vara mycket dyrare att bo i än Alinda.
Maria
sjöborren
2022-11-14, 14:54
Minns inte vad det hette där vi bodde, något med Maria …Men det var ett bra boende, endast några minuters promenad ner till stranden. Var där samtidigt som Masse, som säkert har bättre minne. Ändå har vi bott där två gånger. :confused:
Sol och hav
2022-11-14, 17:56
Hade ni bokat i förväg eller gick ni runt o letade boende?
Maria
Jag tycker att 50 e låter som bra pris i dessa tider. Inflationen är ju hög i Grekland och priserna går upp som i alla andra länder, som dom måste nog höja sina rumspriser också för att få ihop sina företag.
Riitta
Kalimera
2022-11-15, 14:44
Det Sjöborren nämner heter Nikis Studios, finns på Booking.com (https://www.booking.com/hotel/gr/nikis-studios.sv.html?aid=371587), men har säkert en hemsida också.
Sol och hav
2022-11-15, 15:56
Tack!
Har sett Niki's på booking men det står inga priser. De kanske inte är med där längre?
Hittar ingen mejladress heller.
Jag hittade mejladress på facebooksidan men den fungerade inte.
Maria
Tack!
Har sett Niki's på booking men det står inga priser. De kanske inte är med där längre?
Hittar ingen mejladress heller.
Jag hittade mejladress på facebooksidan men den fungerade inte.
Maria
Mener du Nikis i Pandeli? I så fall kan kanskje denne infoen (googlet) være til hjelp.
Niki's Studio Apartments Managers: George & Maria Kanaris Pandeli, Leros Phone: +30 22470 25600. Fax: +30 22470 25600. E-mail: nikistudios@hotmail.com
https://sites.google.com/site/nikisstudiosapartmentspandeli/contacts
Sol och hav
2022-11-16, 15:09
Tack Malou, det ska jag testa!
Ser att du har en annan adress!
Maria
Jag tycker att 50 e låter som bra pris i dessa tider. Inflationen är ju hög i Grekland och priserna går upp som i alla andra länder, som dom måste nog höja sina rumspriser också för att få ihop sina företag.
Riitta
Tycker också att priset låter rimligt och ja, det är nog ett boende som jag (som alltid är på väg til Leros, men ännu inte har kommit dit) har tittat på som ett alternativ. För utsikten verkar ju utmärkt!
Hoppas du hittar ett passande boende för dig Maria!
/ Anne bye_bye
sjöborren
2022-11-20, 17:43
Nikis studio så heter det. Hur visste du det Janne …:rolleyes:
Kalimera
2022-11-21, 14:18
Nikis studio så heter det. Hur visste du det JanneDet har alltid varit populärt bland Kalimerianer. :)
sjöborren
2022-11-21, 16:42
Saknar Masse …kanske lapar han sol på Kanarieöarna …:cool:
Sol och hav
2022-11-22, 21:46
Nikis studio har inte svarat mig än.
Är det någon av er som har bott på Happiness?
Maria
Saknar Masse …kanske lapar han sol på Kanarieöarna …:cool:
Också jag saknar honom. Hoppas han är snart tillbaka här.
/ Anne :)
Kalimera
2022-11-23, 07:52
Också jag saknar honom. Hoppas han är snart tillbaka här.Samma här. Hoppas verkligen att det inte har hänt honom något.
Jag föreslår att du ringer Maria på Niki studios. Hon har bott länge i Australien och pratar perfekt engelska. Familjen är bofast på stället men har kanske semester från ”bokningsmailen”. Ett supertrevligt ställe att bo på och vi har alltid fått bra pris av Maria.
+30 2247 025600
Lars
Jag föreslår att du ringer Maria på Niki studios. Hon har bott länge i Australien och pratar perfekt engelska. Familjen är bofast på stället men har kanske semester från ”bokningsmailen”. Ett supertrevligt ställe att bo på och vi har alltid fått bra pris av Maria.
+30 2247 025600
Lars
Gode du Lars. Som kan bekrefte. En jeg kjenner til har feriert der mange ganger, både han og fruen trives godt. De bestiller direkte. Aner ikke hva de betaler. Vet bare at begge setter pris på stedet, vertskapet og omgivelsene. Pluss det enkle og ‘typisk’ greske man kan finne på noen av de små øyene i Doddisene.
Sol och hav
2022-11-26, 10:45
Tack för era tips!
Maria
Smultron
2022-11-28, 15:57
Jag har bott på Happiness men det är ganska många år sen nu. Trivsamt med fint läge och trevligt värdpar.
Sol och hav
2022-11-28, 17:08
Aha!
Kul att höra!
Maria
Smultron
2022-11-28, 17:11
Men det är som sagt ett tag sen jag bodde där. Kanske 8-9 år sen.
Vi bodde på Happiness för många år sedan men döpte om det till Sadness 😀
Läget jättebra men då hade ägarna en hund som ylade från tidig morgon till sena kvällen och råkade någon gå förbi på natten så kom hen igång då också
Men detta är många år sedan så hunden har kanske tystnat för gott
majibye_bye
Sol och hav
2022-12-02, 20:38
Oj oj det låter inte kul!
Minns inte vad det hette där vi bodde, något med Maria …Men det var ett bra boende, endast några minuters promenad ner till stranden. Var där samtidigt som Masse, som säkert har bättre minne. Ändå har vi bott där två gånger. :confused:
Visst är det så att stället heter Nikis Studios och den mycket trevliga värdinnan heter Maria. Vi trivdes utmärkt där. Rekommenderas!
Masse
Sol och hav
2022-12-03, 17:08
Tack!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.