handdator

Visa fullständig version : Snart Karpathos....


Hjalta99
2006-05-22, 20:08
Nu är det två och en halv dag kvar tills planet lyfter till Karpathos med mig flabb_flab i plåtmagen... Härligt! Har haft resfeber :eek: , mer eller mindre, sen jag bokade resan 8 januari. Äntligen är avresan nära! _B-anana _B-anana
Packningen är dessvärre ett bekymmer, velar fram och tillbaka vad som ska stoppas i rullbagen. Beslutet kommer väl strax före 22 på onsdag kväll då jag ska åka till stationen för att ta nattåget till Arlanda och då blir det väl nåt hopkrafs som vanligt.....

Eva - Karpathos, here I come! bye_bye

NewAnn
2006-05-22, 21:30
Du får ha en riktigt trevlig resa:) Mvh Ann

Riitta
2006-05-22, 21:39
Ha det så jättebra på Karpathos:) Skall du till Pelagos så hälsa från oss:) I morgon bitti åker flickorna i familjen tre veckor hem till Kalymnos:o

Riitta,50 dagar kvar till Karpathos:)

Titti
2006-05-22, 22:27
Å, vad avundsjuk jag blir! Jag har så långt kvar tills det blir min tur. Inte förrän 21 september, men då... Du kan väl skriva här, när du kommit hem igen och berätta om hur det var.

Lycklig resa! Titti.bye_bye

Hjalta99
2006-05-23, 05:46
Ha det så jättebra på Karpathos:) Skall du till Pelagos så hälsa från oss:) I morgon bitti åker flickorna i familjen tre veckor hem till Kalymnos:o

Riitta,50 dagar kvar till Karpathos:)

Ärligt talat - jag skulle gärna byta med dina flickor! ;)
Kalymnos är som du säger "hemma"..... men jag vill ju se lite mer av öarna och då blir det så här. Spännande är det i allafall. :cool: Och Pelagos räknar jag med att besöka! flabb_flab


Eva bye_bye

Athanasia
2006-05-23, 06:38
Trevlig resa..åker också från Arlanda torsdag morgon,men till Kreta.klapp_klapklapp_klap

Ivi
2006-05-23, 17:51
Ha det så bra! Nu vågar jag ÄNTLIGEN skaffa en nedräknare för mig, systerdöttrarna och min syster (vars envisa ischias under vårvintern gjorde oss ordentligt nervösa). :) Bara ca en månad kvar till Karpathos för vår del...underbart! klapp_klap

Ivi