Visa fullständig version : Middag på Grekiska restauranger i Sverige?
Katharina
2006-05-22, 17:30
Finns det något gäng här hemma (Stockholmstrakten) som går ut då och då och som man kunde träffa och prata Grekland med över en god middag? :)
Något gäng vet jag inte precis, men jag hänger gärna på någon gång!;)
Hänger också med om jag är i Sthlm...bye_bye
Jag också! Det vore jättekul!
Titti.
Vi är några stycken som varit ute och käkat ett par gånger... alltid lika trevligt klapp_klap klapp_klap
Camilla
Katharina
2006-05-23, 12:07
Det låter som att det finns intresse för att prata Grekland och äta gott. :) Hoppas vi kan samla ihop oss framöver och utbyta lite semesterminnen och kanske tipsa varandra om nya ställen.
Camilla, hur ofta ses ni förresten? Får nya hänga på?
Vi är några stycken som varit ute och käkat ett par gånger... alltid lika trevligt klapp_klap klapp_klap
Camilla
Men det har väl blivit drygt ett år sedan vid det här laget om minnet är med mig ?
Hasse :cool:
Katharina
2006-05-23, 12:33
Men det har väl blivit drygt ett år sedan vid det här laget om minnet är med mig ?
Hasse :cool:
För att frångå ämnet: Ser i din profil att du har Pytagorion som din favoritby. Vad är det du fastnat för? Har aldrig varit där, men har länge velat åka dit. Svärföräldrarna däremot har varit på Samos, men bodde i Samos stad och var inte alls nöjda. Men jag har hört att Pytagorion ska vara väldigt mysig. :)
Finns det något gäng här hemma (Stockholmstrakten) som går ut då och då och som man kunde träffa och prata Grekland med över en god middag? :)
Låter härligt med Grekmiddag i Stockholm. Hänger gärna på om det är ok.
Åker till Grekland andra halvan av juni_B-anana tillbaka i juli.
Tycker också det vore himla skoj att prata grekland över en grekisk middag i Stockholm!
Mpersson
2006-08-19, 16:43
Jag hakar gärna på oxå om tillfälle ges!
Bangar aldrig lite grekisk mat!
Jag och gubben min följer oxå gärna med ut....klapp_klap
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.