Visa fullständig version : Parga är inte stort nog
Kalimera
2021-06-22, 14:20
https://www.kalimera.se/grekland/bilder/musik/parga-lichnos-badbat.jpg
This town ain't big enough for both of us. (Sparks.)
Bilden är från Lichnos beach (https://www.kalimera.se/grekland/parga/lichnos-beach-och-strand.html) söder om Parga.
Hahaha! Kommer osökt att tänka på filmen "Griniga gamla gubbar"! flabb_flab
Kalimera
2021-06-23, 15:40
Hahaha! Kommer osökt att tänka på filmen "Griniga gamla gubbar"! flabb_flab:D
Herrarna på bilden hade varsin badbåt. De bråkade över något jag inte förstod. Jag frågade om jag fick ta en bild, och visst fick jag det, och de fortsatte att tjafsa. Sedan slutade de att bråka och var goda vänner igen. :)
Fin bild, båda får visa sina utvecklade "magmuskler". flabb_flab Men så är det, man behöver inte ha samma åsikt, men vara vänner ändå.
/ Anne bye_bye
Kalimera
2021-06-24, 11:01
Fin bild, båda får visa sina utvecklade "magmuskler". :D
:D
Herrarna på bilden hade varsin badbåt. De bråkade över något jag inte förstod. Jag frågade om jag fick ta en bild, och visst fick jag det, och de fortsatte att tjafsa. Sedan slutade de att bråka och var goda vänner igen. :)
Jag tyckte väl att jag kände igen gubben till höger. Vi var ju i Parga-området under 3 veckor 2019. Han orkestrerade ju en av badbåtarna från Piren, - så vi åkte väl ett antal ggr med honom. flabb_flab
//Conny :)
Kalimera
2021-06-25, 10:40
Jag tyckte väl att jag kände igen gubben till höger. Vi var ju i Parga-området under 3 veckor 2019. Han orkestrerade ju en av badbåtarna från Piren, - så vi åkte väl ett antal ggr med honom. Att han fortfarande jobbar. Han såg pensionsåldrig ut när jag tog bilden, och det är många år sedan. :)
Att han fortfarande jobbar. Han såg pensionsåldrig ut när jag tog bilden, och det är många år sedan. :)
Hahaha. Det fanns en till, som jag uppfattade som lite äldre ändå, som körde en annan av båtarna.
//Conny :)
Kalimera
2021-06-28, 10:07
Hahaha. Det fanns en till, som jag uppfattade som lite äldre ändå, som körde en annan av båtarna. Det var kanske den andre mannen. Hoppas att de är fortsatta vänner. :)
Ja han vi brukade åka med var ingen muntergök så lite gruff är nog vardagsmat.
/ Kajja bye_bye
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.