Visa fullständig version : Janne!
Har saknat dig på Kalimera, Janne!
Även om det bara har gått 5-6 da'r så är din frånvaro nåt jag har noterat. Det är inte så vanligt. Hoppas att allt är OK:o!!
Sen kan jag förstå att man kanske behöver en paus eller att det helt enkelt finns andra orsaker..
/ Kajja bye_bye
Jag har noterat samma sak. Men jag kan konstatera att han lagt upp en ny tråd i sin facebook-grupp igår eftermiddag (lördag). Janne håller på att uppdatera Öluffarskolan.
Birgitta
nickelena
2021-01-10, 10:52
Å jag har reagerat på att tomteluvan är kvar på loggan...den brukar städas bort ganska kvickt efter alla helger. Tror jag. Njut av solen idag!
Lenabye_bye
Kalimera
2021-01-10, 16:14
Har saknat dig på Kalimera, Janne!
Även om det bara har gått 5-6 da'r så är din frånvaro nåt jag har noterat. Det är inte så vanligt. Hoppas att allt är OKTrevligt att jag är saknad. :) Jag har haft en liten paus från internet och gjort annat under tiden. Som att läsa böcker och börjat med en ny design för Kalimera.
Jag har noterat samma sak. Men jag kan konstatera att han lagt upp en ny tråd i sin facebook-grupp igår eftermiddag (lördag). Janne håller på att uppdatera Öluffarskolan. Stämmer bra det.
Å jag har reagerat på att tomteluvan är kvar på loggan...den brukar städas bort ganska kvickt efter alla helger. Tror jag. Njut av solen idag!Nu är tomteluvan borta. flabb_flab
Snart är jag tillbaka på banan igen. bye_bye
Skönt att höra att allt är OK!
Jag har också noterat att du varit saknad här på forumet ett litet tag. Men jag drog slutsatsen att du tagit lite självvald och välbehövlig ledighet, vilket ju också visade sig vara fallet.
Tjejerna här ovan började ju så smått att skrämma upp mig så det känns bra att läsa ditt svar och konstatera att jag tänkte någorlunda rätt.
Ha en fortsatt skön "ledighet"! Även du kan ju behöva det ibland! :)
Masse
Gött Janne!👍
/ Kajja bye_bye
nickelena
2021-01-10, 21:35
Gôtt å se, att allt årner säj!klapp_klap
Lenabye_bye
Bra att du fått ladda om batterierna under helgerna!
Och förresten. Grattis på namnsdagen! :)
/Netwolf
sjöborren
2021-01-11, 14:16
Den lilla tomteluvan har inte försvunnit, vilket gläder mig. :D
Kalimera
2021-01-12, 09:13
Grattis på namnsdagen!Tack! klapp_klap
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.