handdator

Visa fullständig version : Hotell Golden beach


tessannpkg
2006-05-15, 18:13
Hej!

Vi ska bo på Golden beach....lägenhetshotell nära Naxos stad...
Nån som känner till detta ställe och om det finns några bra affärer/frukostställen etc i närheten...?

Tessan

Hedan
2006-05-25, 16:39
Hej! Vi har inte själva bott på Golden beach men om det ligger där jag tror så har ni hela Naxos stad med allt man kan önska sig precis "runt hörnet".
Ha en riktig trevlig resa på en underbar ö! Hälsn Ulrika med familj som har 35 dagar kvar till avresa..

tessannpkg
2006-05-26, 11:39
Hej Ulrika och tack för ditt svar!

Önskar dig och din familj en underbar resa...bara en månad kvar för er...
Ska bli härligt...Ingen av oss har varit på Naxos så det blir spännande...

Kram

Easy
2006-05-26, 13:08
Jag har dock bott på Golden Beach för några år sedan, då var lägenheten stor och fin med max 100m till stranden och 75m till närmsta restaurang.
Vi såg dock att det blivit lite "inbyggt" när vi var där förra året.
Bästa och billigaste affären är ca. 10-15minuters promenad från lägenheten. En supermarket för grekerna av "svensk" standard, stort utbud och förmodligen bästa priserna, den ligger på vägen ut mot Agios Prokopios. De supermarkets som ligger i stan som i första hand riktar sig mot turisterna upplever jag som hiskeligt dyra.


Hej! Vi har inte själva bott på Golden beach men om det ligger där jag tror så har ni hela Naxos stad med allt man kan önska sig precis "runt hörnet".
Ha en riktig trevlig resa på en underbar ö! Hälsn Ulrika med familj som har 35 dagar kvar till avresa..

tessannpkg
2006-06-07, 15:58
_B-anana Tack så hjärtligt för dina tips!

Det låter som att vi kommer få det bra och nära till både strand (även om St:George inte lär vara den finaste på ön) och nöjen mm

41 dagar kvar :-) längtar!

Ha det underbart önskar Tessan i Norrköping

netzz
2006-06-07, 19:24
Vi funderar också på att bo där, men vi åker inte förrän 12/9;) .
Mailade en förfrågan vad det skulle kosta att hyra en lägenhet där i mitten av september.
Billigt tycker jag endast 40 euro/natt. Så det lutar nog att vi förbokar 5-6 nätter.