handdator

Visa fullständig version : HURRA!!


ENIAC
2006-05-15, 00:47
GRATTIS KALIMERA 9 ÅR!!
klapp_klap klapp_klap klapp_klap klapp_klap klapp_klap klapp_klap klapp_klap klapp_klap klapp_klap
Tack Janne för världens bästa Greklands-site!

Elisabet
2006-05-15, 08:28
Ja tänk vad Kalimera har utvecklats under de här åren! Bättre och bättre och större och större! Men med samma hjärta och samma själ; längtan till Landet som fångat oss för evigt!

Fortsätt så här Janne så länge Grekland finns !!!

Hasse
2006-05-15, 09:14
GRATTIS Kalimera och ALLA som gör detta till vad det är !! klapp_klap bye_bye

Resan fram till idag har varit spännande, rolig och lärorik - hoppas den fortsätter vara det så länge vi och Janne & Co. orkar.


Hasse :cool: _B-anana

Chras
2006-05-15, 09:20
Ett stort tack för att Du har gjort Kalimera, Janne. Trots att Du haft motgångar med Kalimera har Du fortsatt ändå.
ETT STORT HJÄRTLIGT TACK FÖR DE GÅNGNA ÅREN OCH MÅ DE FORTSÄTTA LÄNGE TILL
Hälsningar
Christer

Athanasia
2006-05-15, 09:22
Grattis från mig också ,Kalimera gör mig glad varje dag!klapp_klapklapp_klap

Eva L
2006-05-15, 09:28
Oj är det så länge sen. Hittade faktiskt häromdagen när jag städade lite extra på jobbet en utskrift från 1998. Har för mig att vi läsare under de första åren skickade vykort till Janne i pappersform och berättade om våra resor. Minns jag fel eller?

Eva

Chris
2006-05-15, 11:19
klapp_klap Grattis KALIMERA på födelsedagen klapp_klap

Stort tack Janne för att Kalimera finns. Det är Kalimera som väckt min nyfikenhet på Grekland. När jag fick ny egen dator för några år sedan var det självklart att jag skulle ha Kalimeras hemsida som min hemsida! :cool:

Ser fram emot kommande år ...

Grattiskram från

Chris
bye_bye :) bye_bye :) bye_bye

Nicke
2006-05-15, 12:23
Grattis på 9 årsdagen Kalmiera...klapp_klap klapp_klap klapp_klap klapp_klap klapp_klap (Och Janne & Co.)

Nicke..

bye_bye bye_bye bye_bye

Moster
2006-05-15, 12:48
HIPP HIPP HURRA,
FÖR KALIMERA SOM FYLLER NIO ÅR IDAG! _B-anana klapp_klap _B-anana


Moster

mariab
2006-05-15, 14:02
Gratulerar!

Keep up the good work Janne & co!
Å alla som skriver såklartbye_bye

/Maria

Riitta
2006-05-15, 14:17
HURRA för Kalimeraklapp_klap _B-anana
Livet skulle ha varit utan många fina upplevelser om inte kalimera hade funnits:o
Alla vänner man har fått och Atenresorna som aldrig skulle ha blivit av,men nu har det gjort det:D

Riittabye_bye

yeasou
2006-05-15, 14:41
χρόνια πολλά για τα γενέθλιά σας! Grattis till de nio åren och tack för det arbete du lägger ned på Kalimera!
MVH
Yeasou_B-anana

Astri
2006-05-15, 14:43
GRATULERER SÅ MYE FRA MEG OGSÅ!!klapp_klap

Astri

Janet
2006-05-15, 14:59
Grattis Kalimera!
Tack Janne för att Kalimera finns, det är verkligen en superbra sida. Jag tycker det är väldigt roligt att folk från olika städer, i olika åldrar, med olika bakgrund och intressen kan samlas och prata om en sak som vi alla brinner för så mycket. Och så är det ett väldigt bra ställe att få tips på, och så kan man drömma på sidan..... i timtal ;)

Stinab
2006-05-15, 15:01
_B-anana Grattis från Skåne oxåklapp_klap

Stinab

nilam
2006-05-15, 15:13
Grattis Kalimera! Och tack till Janne för den bästa sidan ...klapp_klap

Malinbye_bye

Hjalta99
2006-05-15, 18:16
klapp_klap Grattis Kalimera till de nio åren! klapp_klap

Är det verkligen 8 år sedan jag upptäckte Kalimera?! Tiden går fort när man har roligt!! flabb_flab

Tack Janne och alla ni andra som förgyller min tillvaro! Vad skulle jag göra utan era tips, roliga, underfundiga och härliga berättelser och resebrev, all information om olika öar som jag blir sugen på att besöka, tävlingar, knep och knåp, vykort och de vackra "skrivbordsbilderna"?

Ser framtiden an med stor glädje över en fantastisk hemsida! klapp_klap


Eva

martinifk
2006-05-15, 18:53
Ja, hurra för internets bästa sidaklapp_klap

Den enorma längtan till Grekland har fått en motståndare:KALIMERA!!!

Nu är jag visserligen ny här, men sidan har hjälpt mig och familjen att känna att nedräkningen går snabbare än tidigare år då vi inte visste att Kalimera fanns:eek: Nu klarar man sig inte utan denna oerhört bra sida så ett jättestort tack från oss till Janne och alla som utvecklar sidan i det minst sagt livliga forumet m.m


Martinifk

Marie_W
2006-05-15, 20:58
GRATTIS!! bye_bye Jag är också ny här..men vet, tack vare alla trevliga inlägg..mycket mer om Grekland, och hur min nästa resa ska bli så bra som möjligt!!

NewAnn
2006-05-15, 21:53
Ett STORT GRATTIS ifrån mig ocksåklapp_klap Detta är verkligen en toppen site:)
Mvh Ann

Masouraki
2006-05-15, 21:55
Grattis Janne & co för en jätte bra sajt klapp_klap klapp_klap klapp_klap

dimitris
2006-05-15, 22:16
Ja, må han (hon) leva, Ja, må han leva,
Ja, må han (hon) leva uti hundrade år.

Ja, visst ska han (hon) leva. Ja, visst ska han leva,
Ja, visst ska han (hon) leva uti hundrade år

Grattis från Grekland oxå! _B-anana

http://www.greeceishome.co.uk/media/flag.gif

kari
2006-05-16, 11:51
En stor og Hjertelig gratulasjon
TUSEN TAKK for alle gleder
Kalimera har gitt gjennom årene
:) :D klapp_klap klapp_klap _B-anana klapp_klap klapp_klap :D :)

Blir det en jubileumsfest neste år?

bye_bye Kari

Eva L
2006-05-16, 17:01
Som svar på Jannes fråga om någon minns bilderna från 1999 så visst minns jag. Tyckte att sidan var så himla snygg och informativ. Har förgäves försökt minnas skillnaden från 1997 men det går inte riktigt. Ganska fantastiskt att det som skedde som en slump har blivit en så stor verksamhet.

Stort Grattis Janne!

Eva

zakka
2006-05-16, 17:22
Skulle också vilja vara med och gratulera och tacka för en FANTASTISK hemsida!! (även om det är en dag försent...) Det var tack vare Kalimera som vi "vågade språnget" ut i den grekiska övärlden för första gången 2004. Det har vi inte ångrat en sekund som alla förstår. Och snart åker vi igen... bye_bye

kos44
2006-05-16, 19:24
GRATTIS till världens bästa Greklands-site på nio års dagen
önskar.ulf klapp_klapklapp_klap

Kalimera
2006-05-18, 15:00
Tack alla! Glöm inte bort att tacka er själva också! Ni är många som under åren bidragit till att Kalimera blivit till vad det är idag. Så jag säger själv:

STOR TACK! klapp_klap

Kalimera
2006-05-18, 15:02
Har för mig att vi läsare under de första åren skickade vykort till Janne i pappersform och berättade om våra resor. Minns jag fel eller?
Stämmer Eva! Jag har kvar de sidorna någonstans. Inte helt lagligt (inte alls faktiskt) att publicera vykort, men på den tiden förstod jag inte det är med copyright. :o

Kalimera
2006-05-18, 15:04
Blir det en jubileumsfest neste år?
Jag hoppas att det går att ordna! Det vore väldigt kul! _B-anana

sanckar
2006-05-18, 15:10
Lite i efterskott, ett ENORMT stort GRATTIS till KALIMERA!
Hittat nya vänner, massor av information och inte att förglömma forumet.

Grattis ännu en gång! _B-anana _B-anana

/Sussan

malou
2006-05-18, 22:16
klapp_klap På etterskudd - gratulerer og takk for beste side.

Ma-Pia
2006-05-19, 14:50
GRATTISi efterskott. Bästa sidan har fått svar på mycket försöker titta in en gång per dag.